خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Faily Brakes 2: Car Crash Game مود اندروید

دانلود بازی Faily Brakes 2: Car Crash Game مود اندروید

آپدیترایگان
Faily Brakes 2: Car Crash Game
  • آپدیت
  • نسخه 5.1
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ارکید Faily Brakes 2 در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Faily Brakes 2 نسخه دوم بازی آرکید کنترل فیلی جذاب و بسیار دوس داشتنی از استودیوی استرالیایی Spunge Games Pty Ltd می باشد. بازی مانند قسمت اولش می باشد. فیل فیلی نمی تواند استراحت کند. ترمز این بار پدال شتاب دهنده اتومبیل او به زمین گیر کرده است و او با کنترل سریعتر و سریعتر سرعت خودرو ، از کنترل خارج می شود زیرا تلاش می کند راه خود را از طریق عبور و مرور ترافیک ، تپه ها ، تونل ها ، تقاطع های ترافیکی و همچنین پلیس سوار بر دم خود انجام دهد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما در بازی Faily Brakes 2 نقش راننده ای به نام Phil Faily هستید که باید پشت فرمان ماشین خود رانندگی کنید و تصادف نکنید. مراقب اتومبیل هایی که سعی می کنند به شما ضربه بزنند باشید. شما باید آماده شرکت در مسابقات شوید و به ماشین های دیگر ضربه بزنید و آنها را تا جایی که ممکن است تخریب کنید. و در جاده زنده بمانید و پیروز شوید.

ماشین خود را انتخاب کنید و در این مسابقه مرگبار در Faily Brakes 2 زنده بمانید. داشتن بهترین ماشین تنها راه زنده ماندن در مسابقه مرگ است. تا جایی که ممکن است برای مسابقه امتیاز بگیرید، سکه جمع کنید و ماشین های جدید را باز کنید. ماشین هایی با کلاس های مختلف در بازی وجود دارد. ماشین خود را ارتقا دهید و همه آنها را در میدان مسابقه شکست دهید. سکه جمع آوری کنید و قفل ماشین های جدیدی را باز کنید و تا جایی که می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید.

جمع بندی:

در طول مسابقه مرگ، آیتم‌ها و پیشرفت‌های مختلفی را در جاده پیدا خواهید کرد. موشک‌ها را جمع‌آوری کنید، از NOS و سایر تجهیزات برای تصادف با ماشین‌های دشمنان خود استفاده کنید. اگر به این سبک از بازی ها علاقه دارید! بازی ترمز از کار افتاده 2 را از فراروید دریافت کنید.

 

 

Faily Brakes 2: Car Crash Game
بازی Faily Brakes 2: Car Crash Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *