خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Sky Roller: Rainbow Skating مود اندروید

دانلود بازی Sky Roller: Rainbow Skating مود اندروید

آپدیترایگان
Sky Roller: Rainbow Skating
  • آپدیت
  • نسخه 1.28.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Sky Roller: Rainbow SkatingSky Roller: Rainbow SkatingSky Roller: Rainbow SkatingSky Roller: Rainbow Skating

هم اکنون دانلود بازی ارکید Sky Roller: Rainbow Skating در فراروید!

موضوع بازی:

Sky Roller Rainbow Skating یک بازی جذاب و خوش ساخت استودیو بازی سازی HOMA GAMES برای دستگاه های اندروید می باشد. در این بازی یکی از شخصیت ها را انتخاب کنید و با اسکیت خود در مسیرهای مختلف بازی کنید. پاهای خود را کنترل کرده و با انتخاب مسیر درست، پاهای خود را دراز کنید. به اندازه کافی مهارت کسب کنید تا اسکیت خود را کنترل کنید و به سطوح جایزه برسید. انگشت خود را به چپ و راست بکشید و با پرش و چپ و راست کردن اسکیت خود از برخورد به موانع مختلف جلوگیری کنید و مسیر را طی کنید و به بالاترین سطح برسید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Sky Roller Rainbow Skatingیکی از ساده‌ترین و معمولی ترین بازی های ارکید است که طرفداران بسیاری را جذب خودش کرده است. شما در نقش یک اسکیت سوار قرار دارید که در محیطی به رنگ های سیاه، خاکستری، سفید باید حرکت کند. حرکت اسکیت باز بصورت خودکار است و شما فقط باید با انگشتان خود اندازه پای اسکیت باز را تعیین کنید. با انجام مرحله های بازی شما سکه هایی دریافت خواهید کرد.

شما با این سکه‌ها میتوانید اسکیت جدید و حتی شخصیت جدید برای خودتان بخرید و برای ساعت ها خود را سرگرم بازی جذاب Sky Roller Rainbow Skating کنید. ماموریت شما این است که با تاچ کردن و درگ کردن اندازه پا های او را تغییر دهید تا بتواند از موانع عبور کند و آیتم های امتیازی را جمع آوری کند. در ادامه این آیتم ها می توانند برای خریدرای اسکیت های جدید و آنلاک کردن کاراکتر های دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. همانطور که خودتان هم به سرعت متوجه خواهید شد.

جمع بندی:

اگر به بازی های ارکید در این سبک علاقمند هستید و دوست دارید! این بازی گزینه مناسبی برایتان است. شما می توانید بازی دوس داشتنی اسکیت باز آسمان را از فراروید دریافت کنید.

Sky Roller: Rainbow Skating
بازی Sky Roller: Rainbow Skating توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *