خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Cooking world: cooking games مود اندروید

دانلود بازی Cooking world: cooking games مود اندروید

آپدیترایگان
Cooking world: cooking games
  • آپدیت
  • نسخه 3.1.3
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اشپزی Cooking worl cooking games در فراروید!

موضوع بازی:

Cooking world یکی از بازی های اشپزی بسیار جذاب از استودیوی ویتنامی CGame: Cooking & Casual Games می باشد. این بازی در دسته بازی های اشپزی و مدیریتی مانند سایر بازی های اشپزی است. در بازی شما رستوران خود را به تازگی افتتاح کردید و باید ان را ارتقا دهید. باید تمام تلاش حود را برای جذب مشتری و معروفیت خود انجام دهید. باید بتوانید سفارش مشتریان را در کمترین زمان ممکن حاضر کنید. ممکن است در ابتدا بازی اسان باشد و مشتریان کم باشند. اما با پیشروی در بازی رستوران شلوغ تر است و باید سریع باشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.9 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Cooking world شما در نقش یک آشپز هستید که به تازگی یک رستوران راه اندازی کردید. در اول بازی تجهیزات شما ساده و کم هستند و تعداد سفارشات شما محدود است. کار شما دریافت سفارش از مشتریان و آماده آن در کمترین زمان ممکن است. مثل تمام بازی های سبک آشپزی است که شما در یک سمت میز هستید و مشتری در ان سمت سفازش می دهد. در بازی دنیای آشپزی هم ملاک اصلی امتیاز بیشتر سرعت عمل سریع تر است. هرچه سریع تر سفارشات را آماده و سرو کنید امتیاز و در نتیجه پول بیشتری به دست می آورید.

با پول هایی که در Cooking world به دست می آورید می توانید تجهیزات آشپزی خود را ارتقاء دهید و بخش های جدیدی به رستوران خود اضافه کنید. شما همچنین می توانید با پیش روی در بازی مراحل بیشتری را آنلاک کنید و به دنبال آن دستور پخت های بیشتری هم در اختیار داشته باشید.

جمع بندی:

انتخاب بسیار خوبی برای علاقه مندان به بازی های تفننی و سرگرم کننده اما در عین حال چالش برانگیز و مدیریتی است. اگر شماهم این سبک از بازی را دوست دارید! بازی را از فراروید دریافت کنید.

Cooking world: cooking games
بازی Cooking world: cooking games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *