خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Dunk Shot مود اندروید

دانلود بازی Dunk Shot مود اندروید

آپدیترایگان
Dunk Shot
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.10
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ورزشی Dunk Shot در فراروید!

موضوع بازی:

Dunk Shot یک بازی تفننی جالب با محیطی ساده و در عین حال سرگرم کننده که از نظیر استودیوی خلاق و مطرح Ketchapp می باشد. شما در این یک توپ بستکبال را اختیار دارید که باید آن را به سمت حلقه پرتاپ کنید و امتیاز کسب کنید. با موفقیت شما در پرتاپ توپ و کسب امتیاز می توانید تا مدل های مختلف از توپ های دیگر را آنلاک کنید. امکان پرتاپ های دیواری در بازی وجود دارد. تم بازی فابل تغییر است. دقت کنید تا در زمان پرتاب ، توپ به حلقه برخورد نکند تا امتیاز منفی نگیرید. پس شروع به بازی کنید و  به یک ستاره بسکتبال تبدیل شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

توپ را به سادگی هر چه تمام و با قدرت کافی به داخل تور بیاندازید. Dunk Shot عنوانی دیگر از کچاپ می باشد که در موضوع آرکید دسته بندی شده است. مقصد و هدف در بازی پرتاب توپ به سمت بالاست، به طوری که توپ داخل تور بیوفتد. بازی به صورت آفلاین است، اگر دنبال یک بازی هستید که در مترو ، اتوبوس و … اوغات فراقت خود را پر کنید ما این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. در بازی کار زیادی نباید انجام دهید. فقط توپ را بیاندازید داخل حلقه یک توپ بسکتبال بردارید و آماده پرتاب کردن آن داخل حلقه شوید. شاید ستاره بعدی دنیای بسکتبال شما باشید. .

Dunk Shot یکی از همین 200 بازی است که رتبه خوبی در گوگل پلی دارد. سیستم مرز بندی در بازی به بهبود بازی از نظر گیم پلی کمک کند. اگر شما توپ را به اطراف (چپ و راست) پرتاب کنید ،مانند یک دیوار ،توپ به سمت مخالف بر می گردد.

جمع بندی:

یکی از نکات مثبت بازی همین بی پایان بودن بازی محسوب می شود. اصولا این نوع بازی ها که تنوع و تعداد آنها زیاد است،کسی نتوانسته انتهای آن را پیدا کند. شماهم اگر این سبک از بازی ها را دوست دارید! بازی پرتاب توپ را از فراروید دریافت کنید.

Dunk Shot
بازی Dunk Shot توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *