خانه » بازی » آرکید » Galaxy Attack – دانلود بازی اکشن آفلاین حمله به کهکشان اندروید + مود

Galaxy Attack – دانلود بازی اکشن آفلاین حمله به کهکشان اندروید + مود

آپدیترایگان
Galaxy Attack: Alien Shooting
  • آپدیت
  • نسخه 2.8.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن Galaxy Attack: Alien Shooting در فراروید!

موضوع بازی:

Galaxy Attack یک بازی اکشن و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی ONESOFT می باشد. دسته دسته موجودات فضایی به زمین حمله کرده اند و حالا شما باید با یک سفینه جنگی تمام شان را نابود کنید، آینده زمین در دستان شماست. هدف شما هم کاملا مشخص است. نابود کردن دسته دسته موجودات فضایی در محیطی پر از آشوب و هرج و مرج، ضمنا در طول بازی هم می توانید سفینه تان را ارتقا و توان حمله ای آن را افزایش دهید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Galaxy Attack کنترل سفینه فضایی خود را دست بگیرید و از زمین در برابر انبوهی از بیگانگان محافظت کنید. پس اهداف چالش برانگیز خود را تکمیل کنید و جهان را از دست دشمنان شرور نجات دهید. در این بازی فضایی تیراندازی، در محیط های خطرناک با دشمنان زیادی رو به رو می شوید. با نابودی آنها، امتیاز به دست می اورید و فضاپیمای خود را ارتقا دهید.  از سلاحی که در اختیار دارید، استفاده کنید ماموریت های مختلف را تکمیل کنید و به مراحل بعدی صعود کنید. با روسای مختلف به نبرد بپردازید و چالش های هر مرحله را پشت سر بگذارید.

برای بازیکنان بازی Galaxy Attack چندین ماموریت وجود دارد تا شما آنها را انجام دهید. بیش از 160 سطح با گیم پلی بسیار هیجان انگیز و خشن وجود دارد. خطرناک ترین باس نهایی است که بازیکنان برای باز کردن فضاهای جنگی جدید باید آن را نابود کنند. شکست دادن باس در پایان سطح بسیار سخت و استرس زا است، اما اگر برنده شوید، آیتم هایی که به دست می آورید نیز بسیار زیاد است.

جمع بندی:

اگر شماهم این سبک از بازی ها را دوست دارید و به دنبال ان هستید! ما به شما بازی حمله به کهکشان را پیشنهاد میکنیم که می توانید از فراروید دریافت کنید.

Galaxy Attack: Alien Shooting
بازی Galaxy Attack: Alien Shooting توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *