خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Infinite Stairs مود اندروید

دانلود بازی Infinite Stairs مود اندروید

آپدیترایگان
Infinite Stairs
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.129
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی سرگرم کننده nfinite Stairs در فراروید!

موضوع بازی:

Infinite Stairs یک بازی جذاب و سرگرم کننده از بازیهای آرکید از استودیوی بازیسازی NFLY STUDIO می باشد. از عنوان بازی هم مشخص است، شما با پله هایی سر و کار دارید که باید تا میتوانید از آنها بالا رفته و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. البته این کار چندان هم آسان نخواهد بود؛ چرا که رفته رفته بازی سخت تر شده و ادامه آن چالش برانگیز خواهد شد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 5.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Infinite Stairs یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور در سبک بازی های آرکید برای سیستم عامل اندروید میباشد. بازی یک گیم پلی ساده ای است که، برای پلی ان، نیاز به شناخت اولیه ندارید. همچنین از گرافیک ساده ای پشتیبانی میکند که به همین سبب برای اجرای و بازی آن نیاز به یک دستگاه با مشخصات قوی ندارید. بازی پله های بی انتها از گیم پلی جذابی برخوردار بوده و قادر است که، کاربران را ساعت ها مشغول به بازی کردن کند.

شما میتوانید که از میان ده ها کاراکتر متفاوتی که در اختیار شما در Infinite Stairs قرار دارد هریک را انتخاب کنید و بهترین گیم پلی را در اختیار داشته باشید. بازی از کنترلر های ساده ای نیز برخوردار میباشد. شما می توانید به سادگی بازی را ادامه بدهید و بهترین نتیجه را دریافت کنید. به همین صورت شما میتوانید که به سادگی تمامی پله ها را بالا بروید و یک رکورد فوق العاده را به ثبت برسانید.

از ویژگی های بازی Infinite Stairs عبارت است از: دارای کنترل بصری و ساده، وجود شخصیت ها مختلف در بازی، دارای بودن حالت PVP برای رقابت با دیگر کاربران، دارای طراحی خوب با گرافیک پیکسلی، دارای صدا گذاری خوب و گیم پلی زیبا، صدا گذاری خوب و…

جمع بندی:

بنابراین اگر شماهم از علاقه مندان به این سبک از بازی های ارکید و جذاب هستید! می توانید بازی پله های بی انتها را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Infinite Stairs
بازی Infinite Stairs توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *