خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Jackal Squad – Arcade Shooting مود اندروید

دانلود بازی Jackal Squad – Arcade Shooting مود اندروید

آپدیترایگان
Jackal Squad - Arcade Shooting
  • آپدیت
  • نسخه 0.0.1480
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

Jackal Squad - Arcade ShootingJackal Squad - Arcade ShootingJackal Squad - Arcade ShootingJackal Squad - Arcade Shooting

هم اکنون دانلود بازی اکشن Jackal Squad – Arcade Shooting در فراروید!

موضوع بازی:

Jackal Squad – Arcade Shooting یک بازی اکشن مهیج از استودیوی OneSoft Global PTE. LTD می باشد. جنگ جهانی دوم شروع شده است و فاشیست ها به متفقین حمله کردند. نیروهای شما در پشت خطوط دشمن گروگان هستند. به تیم شغال ماموریت دادند تا با یک جیپ مسلح به داخل سرزمین دشمن برانند و اسیران جنگی را نجات دهند. آنها را به منطقه خود برگردانند. به عنوان یک سرباز گروه نخبه برای اینکه بتوانید در هر محیط و هر شرایطی زنده بمانید باید تحت یک هنگ آموزشی قرار گرفته باشید. ماموریت ها را تکمیل کنید و جنگ را به پایان برسانید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

برای انجام بازی Jackal Squad – Arcade Shooting شما باید فقط با نگه داشتن انگشت خود روی صفحه می توانید جیپ را به اطراف هدایت کنید. به قلمرو دشمن در همان محدوده ای که سلاح جیپ شما می رسد حمله کنید. اگر تعداد هدف های شما زیاد باشد باید به ترتیب اولویت تیراندازی کنید تا بتوانید تمام ماموریت ها را تکمیل کنید. در هر مرحله بعد از اینکه گروگان که همان دوست سرباز شما می باشد را نجات دادید باید به هواپیما ببرید تا به منطقه امن برگردد. همچنین شما می توانید قدرت جیپ ها و سلاح های خود را به حداکثر برسانید.

این بازی تیراندازی با مکانیزم هدف گیری خودکار به شما کمک می کند تا بصورت مداوم و پشت سر هم به دشمن شلیک کنید. تنها کاری که باید در Jackal Squad – Arcade Shooting انجام دهید این است که از حملات دشمن دوری کنید و دوستان خود را که اسیر هستند نجات دهید. آیتم های مختلف را جمع آوری کنید و پایگاه های دشمنان را نابود کنید. هر جنگی که شروع می شود دارای چندین نبرد است که می توانید با دوستان و خانواده خود بازی کنید. بازی دارای مراحل متنوع و بسیاری می باشد، تنها در صورتی می توانید به مرحله بعدی بروید که در هر مرحله تمام دشمنان و ساختمان های آنها را نابود کنید و بدین ترتیب به مرحله بعدی می روید.

جمع بندی:

یک بازی اکشن و هیجان انگیز با گرافیک بالا است که از ان خسته نخواهید شد. شما میتوانید بازی جوخه شغال ها را از فراروید دانلود کنید.

Jackal Squad - Arcade Shooting
بازی Jackal Squad - Arcade Shooting توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *