خانه » بازی » آرکید » Ice Scream – دانلود آپدیت بازی آرکید ترسناک جیغ‌یخی اندروید + مود

Ice Scream – دانلود آپدیت بازی آرکید ترسناک جیغ‌یخی اندروید + مود

آپدیترایگان
Ice Scream 1
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.3
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Ice Scream 1Ice Scream 1Ice Scream 1Ice Scream 1

هم اکنون دانلود بازی ماجراجویی Ice Scream 1 برای اندروید

Ice Scream 1 _ جیغ یخی! عنوان یک بازی ارکید ترسناک ماجراجویانه است. اثری از استودیوی Keplerians Horror Game کشور اسپانیا می باشد که به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید است. در این بازی فانتزی بستنی فروشی هست که، در ظاهر یک بستنی فروش عادی است اما او دزدی شروربیش نیست. او کودکان را در ماشین ون بستنی فروشی خود قایم میکند و ان ها را می رباید. شما باید سر از کار این بستنی فروش در اورید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

شما باید دراین بازی مهیج و آرکید سعی کنید پرده از نقش های شوم این بستنی فروش بردارید. اسم این بستنی فروشِ وحشتناک Rod هستش، و به نظر میاد که خیلی با بچه ها دوست و صمیمی است. بستنی فروش یک نقشه شیطانی دارد و تو باید بفهمی که او کجا است. چیزی که میدونی اینه که بچه ها را سوارر ون بستنی فروشی میکند. او یک انسان دیوانه است که تعداد زیادی کودک را ربوده است. شما و هیچکس دیگری نمی داند او این کودکان را کجا می برد. بنابراین دست به کار می شوید و تصمیم می گیرید تا به دنبال او بروید. این بستنی فروش هر روز به این محله می امد و چند بچه را می دزدد و دوباره روزهای بعد به این مکان بر می گردد. کار شما این است که، در ماشینش قایم شوید و راز این شیطانِ بد ذات رو حل کنید.

برای این کار، شما سفر های مختلفی خواهید داشت و معما های مختلفی را حل میکنید. حالا شما در این بازی باید در نقش قهرمان داستان به دنبال گمشدگان بگردید و آن ها را قبل از اینکه جانشان به خطر بی افتد نجات دهید. برای این کار باید در مکان های مختلفی که این بستنی فروش رفت و آمد دارد به گشت و گذار بپردارید. با آیتم های مختلف تعامل برقرار کنید و پازل های متفاوتی را حل کنید. شما باید با پیدا کردن سرنخ های مختلف، سعی کنید مکان نگهداری کودکان را پیدا کنید. این بازی زیبا با طراحی های بی نظیر و سه بعدی خود گرافیک خیلی خوبی ارائه کرده است که حجم خیلی مناسبی نیز دارد. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

تبلیغات
Ice Scream 1
بازی Ice Scream 1 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *