خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Vector: Parkour Run ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Vector: Parkour Run ‏ جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Vector: Parkour Run ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.4
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه  1.4.4  بازی هیجانی Vector در فراروید!

معرفی بازی: وکتور یک گیم پلی باحال به سبک پارکو است. Vector را کمپانی بازیسازی روسی nekki عرضه کرده است. بازی این امکان را به شما می دهد که بای نهایت توان خود بدویید و با حرکات پارکو از موانع عبور کنید. باید مواظب باشید که به موانع برخورد نکنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی  4.4 از 5 امتیاز است.

درباره بازی : در بازی  Vector با پارکور و حرکات خفن باید بدووید  و  فرار کنید. با حرکات خفن اکروباتیک  شما با سرعت نور از خیابان ها و ساختمان های شلوغ عبور میکنید. شما در این بازی یک ماجراجویی پر جنب  و جوشی و فعالی را خواهید داشت. بازی وکتور به سبک ارکید است و یکی از بهترین ها در این سبک از بازی است. داستان بازی در یک دنیای تاریک و سیاه شروع می شود. در بازی همه انسان ها دستگاهی روی سرشان است که خطایی از ان ها سرنزند. اما در این بین یک نفر هست که از این شرایط ناراضی است.

ان شخص کسی نیست جز  Vector که، شرایط را تحمل نمی کند و از دست برادر بزرگ ترش و ماموران  فرار می کند. شما در نقش وکتور فراری هستید  که  باید  به  سرعت  بدویید و با حرکات خفن پارگو از موانع بگذرید. باید بسیار مراقبت باشید زیرا که یک لحظه غفلت شما باعث می شود به موانع برخورد کنید و ماموران به شما برسند و دستگیرتان کنند.

 

جمع بندی: یک بازی عالی بسیار عالی هیجانی است که با سایر بازی ها متفاوت است. داستان بازی یک خط داستان جالب است. پیشنهاد می شود به علاقمندان این دسته  از بازی، بازی Vector را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Vector: Parkour Run ‏
بازی Vector: Parkour Run ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *