خانه » برنامه » دانلود برنامه Perfect Me -Face & Body Editor ‏جدید مود اندروید

دانلود برنامه Perfect Me -Face & Body Editor ‏جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Perfect Me - Face & Body Editor ‏
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

Perfect Me - Face & Body Editor ‏Perfect Me - Face & Body Editor ‏Perfect Me - Face & Body Editor ‏Perfect Me - Face & Body Editor ‏

دانلود نسخه 7.9.7.4 ویرایشگر حرفه ای Perfect Me در فراروید!

معرفی برنامه: Perfect Me یک برنامه زیبا سازی ظاهر برای شما است.امروزه با پر طرفدار شدن برنامه های مجازی و به  اشتراک گذاری عکسای خود همه مردم رو به برنامه های متنوع ادیت عکس اورده اند. این اپ بسیار کاربردی هم برای زیبا سازی صورت و هم بدن است. امتیاز به دست اورده این اپ در گوگل  پلی 4.6 از 5 است.

درباره برنامه: امروزه کاربران دستگاهای هوشمند موبایل به دلایل مختلف عکس های خود را به اشتراک می گذارند. ممکن است هر کدام از عکس های  شما به دلایل مختلفی قسمتی از عکس، نقصی  داشته باشد. اما در کل عکس خود را دوست داشته باشید و به خاطر همین ایراد جزئی نتوانید عکس را اشتراک گذاری کنید.ما با اوردن این اپ Perfect Me کاربردی کار شما را راحت کرده ایم. شما با استفاده از این برنامه همه چیز تمام ویرایشگر  عکس می  توانید تمام  ایرادات عکس خود را برطرف کنید. از ایرادات  عکس  سلفی تا عکس قدی بدن را می توانید برطرف کنید. مانند عکس های باشگاهی خود که  می توانید بدنتان را زیبا تر و جذاب تر کنید و به اشتراک بگذارید.از مکانات موجود در برنامه می توان به گزینه هایی مثل حذف  جوش، سفید  کردن   دندان، تغییر رنگ پوست  و.. را  اشاره  کرد.همچنین ویرایش برخی از عضو بدن مانند،سینه  ها،بازوها، و … را بزرگ تر و حجیم تر یا لاغرتر و باریک تر کنید. برای  قشنگ تر شدن عکس هایتان می توانید از فیلتر های متفاوت استفاده  کنید. همچنین اگر پس زمینه عکستان خوب نشده  است می توانید پس زمینه را عوض کنید.

جمع بندی:من به شما و تمام کسانی که، علاقمند به عکس و عکاسی هستند برنامه Perfect Me را برای زیباتر شدن عکس هایتان،پیشنهاد میکنم.  شما می توانید این ویرایشگر حرفه ای را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Perfect Me - Face & Body Editor ‏
برنامه Perfect Me - Face & Body Editor ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *