خانه » برنامه » بهره وری » Microsoft Office –دانلود قدرتمندترین پکیج مایکروسافت اندروید!

Microsoft Office –دانلود قدرتمندترین پکیج مایکروسافت اندروید!

آپدیترایگان
Microsoft 365 (Office)
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

Microsoft 365 (Office)Microsoft 365 (Office)Microsoft 365 (Office)Microsoft 365 (Office)

دانلود پکیج Microsoft Office برای اندروید

Microsoft Office _پکیج نرم افزار آفیس! عنوان یک برنامه بسیار عالی و جامع بهترین برنامه ها در رابطه با ویرایش فایل های ورد، اکسل و پاورپوینت برای سیستم عامل اندروید می باشد. این پکیج شامل سه اپلیکیشن بسیار کاربردی بی نظیر از کمپانی مایکروسافت می باشد. شما با نصب هر سه اپلیکیشن برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید سه ابزار قدرتمند مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت را داشته باشید. این پکیج شامل سه اپلیکیشن بی نظیر Microsoft Word Preview و Microsoft Excel Preview و Microsoft PowerPoint Preview میباشد. این برنامه ها از کامل ترین برنامه های نرم افزار افیس می باشد که بسیار پرکاربرد هستند. امتیاز این پکیج در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0  امتیاز می باشد.

در ادامه ما به معرفی این برنامه ها می پردازیم. یکی از این نرم افزار ها از این پکیج Microsoft Excel می باشد که کاربرد زیادی در همه نوع محاسبات و… دارد. اکسل یکی از برنامه‌های موجود در مایکروسافت و نرم‌افزار آفیس است اکسل و کاربردهای آن شامل محاسبات ریاضی، آماری،متنی، ترسیم نمودار و ابزارهای گرافیکی می‌باشد. در این برنامه گستردگی زیادی وجود دارد به طوری که در همه شرکت های و فروشگاه ها از این نرم افزار استفاده می شود. نرم افزار (word) یک نرم افزار واژه پرداز است. در شرکت‌ها از این نرم افزار برای نامه نگاری،تهیه گزارشات و ارائه‌ها از آن استفاده می‌شود. aیکی از همینپکیج های نرم افزار از کمپانی مایکروسافت می باشد.

شما در این نرم افزار قابلیت این را دارید که متن خود را با هرنوع فونت و…. بخواهید تنظیم کنید. انتها فایل نهایی خود را به هر شکلی که دوست دارید ذخیره سازی کنید. این نرم افزار به صورت تخصصی شما کمک کند تا فایل هایی مانند کاتالوگ، بروشور، انیمیشن، فایل های تبلیغاتی، فایل های کمک آموزشی، ارائه درسی و تدریس را با آن تهیه و تنظیم کنید و از آن به عنوان یک ابزار کاربردی و بسیار مفید بهره مند شوید. اکنون می توانید این پکیج را از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *