خانه » برنامه » بهره وری » CamScanner – کم‌اسکنر : برنامه اسکن آسان عکس و مدارک اندروید!

CamScanner – کم‌اسکنر : برنامه اسکن آسان عکس و مدارک اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
CamScanner - PDF Scanner App
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

CamScanner - PDF Scanner AppCamScanner - PDF Scanner AppCamScanner - PDF Scanner AppCamScanner - PDF Scanner App

دانلود برنامه اسکن CamScanner در فراروید!

CamScannerیکی از برنامه های خوب در اسکن کردن مدارک است. شما می توانید مدارکی که موردنیاز اسکن است را وارد برنامه کنید و به راحتی اسکن ان را تحویل بگیرید. با استفاده از قابلیت فوکوس خودکار و برش تصویر در کم اسکنر مدارک خود را با بهترین کیفیت ممکن را تحویل بگیرید. امتیاز به دست اورده برنامه در گوگل پلی 4.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

دیگر نیازی نیست که برای اسکن اسناد و مدارک و یا هرچیز دیگری را که نیاز به اسکن دارد، به کافی نت و جایی بروید و هزینه ای پرداخت کنید. شما با برنامه CamScanner می توانید تمام کارهای مربوط به اسکن را انجام دهید. این کار بسیار راحت است و به دور از پیچیدگی می باشد. علاوه بر ان سرعت برنامه بسیار بالا است و در زمان بسیار کم کار شما را انجام می دهد. تصاویر و هرچیزی را که  این برنامه اسکن می کند با کیفیت بالاتر از اصل ان و واضح تربه شما تحویل می دهد. از قابلیت های دیگر این برنامه فکس مدارک اسکن شده است و شما می توانید مدارک را به صورت فایل و یا پی دی اف درست کنید.

همچنین می توانید اسناد و مدارک قبل از اسکن را از لحاظ سایز و … را ویرایش کنید و بعد اسکن کنید. فایل خود را که شامل اسناد، یادداشتها، نسخه ها و… است را می توانید در دو فرمت PDF یا JPEG ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید. برنامه CamScanner دو قابلیت بسیار عالی و مهم را دارد که بسیار می تواند کاربردی باشد. شما می توانید بر روی اسناد و مدارک مهم رمز عبور قرار دهید که هرکسی نتواند به ان دسترسی داشته باشد. دیگر قابلیت ان، امضای الکترونیکی است که می تواند در اسناد و مدارک و نوشته خود به راحتی درج کنید. بنابراین شما می توانید کم اسکنر را از فراروید دریافت کنید.

CamScanner - PDF Scanner App
برنامه CamScanner - PDF Scanner App توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *