خانه » برنامه » بهره وری » دانلود Firefox Nightly – مرورگروب در حال توسعه فایرفاکس اندروید

دانلود Firefox Nightly – مرورگروب در حال توسعه فایرفاکس اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Firefox Nightly for Developers
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Firefox Nightly for DevelopersFirefox Nightly for DevelopersFirefox Nightly for DevelopersFirefox Nightly for Developers

دانلود مرورگر Firefox Nightly for Developers در فراروید!

Firefox Nightly for Developers یک مرورگر بسیارعالی و کاربردی از شرکت بزرگ فایر فاکس برای سیستم عامل اندروید می باشد. این مرورگر قابلیت های بسیار خوبی را دارد. شما با یک سرچ ساده درباره هرچه که می خواهید در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات به دست می اورید. همچنین کارهای ادارای، ایمیل و…را می توانید با خیال راحت در امنیت کامل در این مرورگر انجام دهید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در دنیای امروزه و فضای مجازی و اینترنت استفاده از مرورگرها بسیار زیاد است. همه به دنبال مرورگری خوب و پر سرعت هستند. مرورگر Firefox Nightly for Developers یکی از بهترین مرورگرها می باشد. ممکن است خیلی از افراد اشنایی با مرورگر را ندارند. یک معرفی کوتاه درباره مرورگرها: شما هر نوع اطلاعات، عکس، ویدئو، تحقیق و… هرچیزی را که بخواهید، می توانید و فقط با یک سرچ ساده و نوشتن چیزی که می خواهید در کمتر از یک دقیقه بیابید. این مرورگر سرعت بسیار بالایی را دارد. شما در نمایش جستجو سریع ترین نتایج را می گیرید. همچنین شما می توانید صفحات موردعلاقه خود را به اشتراگ بگذارید. به راحتی به تب ها و تاریخچه جستجوها و علاقه مندی ها دسترسی پیدا می کنید.

مرورگر Firefox Nightly for Developers سریع و آسان است و همچنین امکان شخصی سازی آن و بهره گیری از آخرین ویژگی های امنیتی ، وبگردی ایمنی را برا شما کاملا فراهم می کند. شما می توانید بدون نگرانی از امنیت اطلاع شخصیتان در موبایل خود و یا سیستم به راحتی وارد این مرورگر شوید و کار خود را انجام دهید. بنابراین اگر به دنبال یک مرورگر خوب و با سرعتی بالا برای انجام هرکاری از جمله دانلود ها، تحقیق و یا… هستید،مرورگروب در حال توسعه فایرفاکس را از فراروید دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *