خانه » برنامه » روش زندگی » Gratitude: Self-Care Journal – اپلیکیشن تقویت سلامت روانی اندروید!

Gratitude: Self-Care Journal – اپلیکیشن تقویت سلامت روانی اندروید!

آپدیترایگان
Gratitude: Self-Care Journal
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Gratitude: Self-Care JournalGratitude: Self-Care JournalGratitude: Self-Care JournalGratitude: Self-Care Journal

دانلود اپلیکیشن تقویت روان Gratitude: Self-Care Journal برای اندروید

Gratitude: Self-Care Journal _اپلیکیشن تقویت سلامت روانی!عنوان یک اپلیکیشن بسیار عالی و کاربردی در رابطه با یک زندگی سالم و تقویت روان سالم از سوی استودیوی Hapjoy Technologies برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این اپلیکیشن آیتم های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید ذهن و روان خود را آرام کنید و به دور از تمام مشغله های فکری بروید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

یک اپلیکیشن خود مراقبتی است که به شما کمک می کند روان شما تقویت شود و سلامت روانی پیدا کند. همچنین به شما کمک می کند تا انگیزه پیدا کنید و از انرژی های منفی دور شوید.این برنامه جذاب دارای بخش های مختلف جذابی است. اولین بخش جذاب این برنامه شکر گذاری است که به شما این فرصت را می دهد تا تا هر روز لحظات شاد، عشق، سپاسگزاری و قدردانی خود را ثبت کنید و یک حس خوب را به خود منتقل کنید. شکر گذاری یک قسمت بسیار عالی است که باید ما در طول روز یک تایمی را اختصاص دهیم و بابت تمامی چیزها شکرگذاری کنیم. قطعا شکر گذاری در حال ما بسیار تاثیر گذار است و می تواند بسیار در سلامت روان ما موثر باشد. BetterSleep: Sleep tracker عنوان یک نرم افزار برای آرامش روان شما می باشد.

یکی از نکات مثبت این برنامه این است که چالش ها و پلن های زیادی را برای تقویت سلامت روان ما دارد. یکی از ویژگی جالب این برنامه این است که قابلیت برقراری ارتباط با دوستان و خانواده را نیز برای شما فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند لحظاتی که دوست دارند را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند و از طریق پلتفرم اجتماعی در دسترس افراد قرار دهند. این برنامه به طور کلی به افراد کمک می کند تا بتوانند حالی بهتر را داشته باشند. اگر به دنبال یک مجموعه کامل هستید،این اپلیکیشن را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Gratitude: Self-Care Journal
برنامه Gratitude: Self-Care Journal توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *