خانه » برنامه » روش زندگی » Sleep as Android – اپلیکیشن خواب آرام و عمیق اندروید + پلاگین‌ها

Sleep as Android – اپلیکیشن خواب آرام و عمیق اندروید + پلاگین‌ها

آپدیترایگان
Sleep as Android: Smart alarm
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه Sleep as Android برای اندروید

Sleep as Android _خواب آرام و عمیق! عنوان یک نرم افزار بسیار جذاب در رابطه با خواب می باشد. اگر می خواهید یک خواب راحت و درستی داشته باشید این برنامه به شما بسیار کمک می کند. این برنامه به مانند ساعت زنگدار هوشمند با امکان پیگیری بازه های خواب شما می باشد. آرام بیدار شدن از خواب در یک صبح دلپذیر با کمک نرم افزار خواب اندروید بسیار لذت بخش است. امتیاز به دست آورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

اسلیپ ساعت هشدار هوشمند با ردیابی چرخه خواب است. این برنامه  خواب شما را کنترل می کند و شما یک خواب با کیفیت را تجربه می کنید. علاوه بر آن می تواند در زمانی که در خواب هستید، صدای خر و پف شما را در صورت شنیده شدن ضبط نموده و عمق خواب شما را نشان دهد. این ویژگی واقعا جذاب است. با تنظیم زمان بیداری بر خلاف زنگ هشدارهای ناگهانی، شما را با صداهای ملایم و به تدریج از خواب بیدار می کند. برنامه خواب عمیق یک سری از چیزها را مانند ضبط کامل خواب به همراه نمودار، گزارش کمبود خواب یا خواب عمیق را به صورت گزارش به شما ارائه می کند. یکی دیگر از برنامه های مخصوص خواب و کاهش استرس BetterSleep: Sleep tracker می باشد.

با این برنامه شما یک ساعت زنگ دار با صداها ی متنوعی دارید. مثلا شما می توانید آلارم گوشی خود را با صداهای آرامش بخشی مثل صدای دریا و… تعیین کنید. آلارم های طبیعی از جمله صدای پرندگان و دریا پخش لالایی برای خواب بهتر شما وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه افزایش تدریجی حجم صدا برای جلوگیری از سر درد شما می باشد. این برنامه برای همه افراد یک نیاز واجب است. پس تامل نکنید و این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Sleep as Android: Smart alarm
برنامه Sleep as Android: Smart alarm توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *