خانه » برنامه » روش زندگی » Dreamfora – Easy Goal Setting – اپلیکیشن تعیین‌اهداف و مدیریت آن‌ها

Dreamfora – Easy Goal Setting – اپلیکیشن تعیین‌اهداف و مدیریت آن‌ها

آپدیترایگان
Dreamfora - Easy Goal Setting
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

 دانلود برنامه Dreamfora – Easy Goal Setting 3 برای اندروید

Dreamfora – Easy Goal Setting 3 _اپلیکیشن تعیین اهداف!عنوان یک برنامه بسیار عالی و جامع برای برنامه ریزی زندگی در مدت زمانی مشخص است. این برنامه توسط Dreamfora برای سیستم عامل اندروید می باشد. قطعا یک برنامه ریزی درست می‌ تواند به زندگی شما نظم ببخشد و شما را از نگرانی کارهای زیاد اسوده خاطر کند. امتیاز به دست آورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

برای اینکه بتوانید به زندگی تان یک روتین و نظم ببخشید،باید یک برنامه ریزی درست را در طول‌ روز،ماه،سال داشته باشید. به طور کلی ما چند نوع برنامه ریزی داریم،روزانه هفتگی،ماهانه و سالانه. حال برای اینکه در زمان کوتاه تری به اهداف و کارهایمان برسیم، باید یک برنامه ریزی روزانه دقیق داشته باشیم. معمولا افراد از برنامه ریزی حراس دارند و اینکار را دوست ندارند. اما قطعا یک برنامه ریزی درست برای ما می‌تواند مفید و کارآمد باشد. با این اپلیکیشن شما به راحتی می توانید در هر روز یک برنامه را برای خود مشخص کنید و یا برنامه روزانه خود را بنویسید. اهداف تان را مشخص کنید و به طور مداوم میزان پیشرفت خود را در انجام فعالیت های تان ببینید.

یک روتین روزانه می تواند به مقدار زیادی در ایجاد عادات سالم و مناسب در زندگی شما تاثیر بگذارد. این برنامه می تواند عادت های خوب و سالم را به زندگی شما اضافه کند. مثلا مطالعه روزانه ۱۵ دقیقه و یا ۳۰ دقیقه ورزش در روز می تواند کم کم با گذشت زمان به یک عادت خوب زندگی شما تبدیل شود. تکرار مکرر کارها به طور روزانه بر روی ذهن ما تاثیر می گذارد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که ممکن است برخی از فعالیت های روزانه خود را فراموش کنید؛ به هیچ عنوان جای نگرانی نیست،زیرا این اپلیکیشن با داشتن یک یادآور داخلی همیشه کارهایتان را به شما یادآوری می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Dreamfora - Easy Goal Setting
برنامه Dreamfora - Easy Goal Setting توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *