خانه » برنامه » روش زندگی » دانلود برنامه 21Days Challenge برنامه ریزی زندگی جدید اندروید

دانلود برنامه 21Days Challenge برنامه ریزی زندگی جدید اندروید

رایگان
21Days Challenge
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

21Days Challenge21Days Challenge21Days Challenge21Days Challenge

دانلود نسخه جدید برنامه 21days challenge 

هم اکنون نسخه 5.1.1 در فراروید قرار گرفت!

21 روز چالش – این برنامه شامل چالش های 21 روزه برای بهتر شدن نحوه زندگی ما است که توسط Kati & Lima در گوگل پلی منتشر شده است، تا به امروز بیش از 5 میلیون دانلود داشته و امتیاز 4.7 از 5 را به دست اورده است.

تقریبا 21 روز زمان نیاز است که یک عادت جدید در افراد ایجاد شود، این چالش های کوچک 21 روزه عادت های مفیدی به سبک زندگی ما اضافه می کند مانند: نحوه مطالعه موثر، یادگیری یک زبان جدید، فاصله گرفتن از اینترنت، مثبت اندیشی و … این چالش ها همچنین دوست داشتن خویشتن را به ما یاد اوری می کند. چالش هایی از قبیل: خود مراقبتی، خلاقیت، مهربانی، یافتن شادی ،تمرین شکرگزاری، سالم غذا خوردن و… این اپ به شما کمک می کند این چالش ها را انجام بدید و عادت های جدید به زندگیتان اضافه کنید. با شروع یک چالش برای 21 روز، روزانه چالش ها را انجام می دهید و خاطرات خود و روند پیشرفت خودتان را ثبت می کنید، در انتهای راه می توانید ببینید تاثیر این چالش بر روی شما چگونه بوده است، می توانید تجربیات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگزارید ، نظرات دیگران را بخوانید و یکدیگر را در این راه همراهی کنید. اگر این چالش ها را به مدت 21 روز انجام بدهید می بینید که این عادت ها کم کم تبدیل به بخشی از زندگی شما شده و باعث پیشرفتتان می شوند.

باید بدانید نمی توانید از یک فنجان خالی چیزی بخورید، اول از خودتان مراقبت کنید. جاده موفقیت را شما طی می کنید؛ پیمودن این راه سخت و نیازمند یک ذهن و بدن سالم و اماده است. به ارامش درونی برسید، کنترل احساسات را به دست بگیرید و به سمت اهداف و موفقیت قدم بردارید. این برنامه را می توانید از سایت فراروید دانلود کنید.

21days challenge

21Days Challenge
برنامه 21Days Challenge توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *