خانه » برنامه » سرگرمی » دانلود Talking Angela – برنامه جالب «صحبت با آنجلا» اندروید + مود

دانلود Talking Angela – برنامه جالب «صحبت با آنجلا» اندروید + مود

آپدیترایگان
Talking Angela
  • آپدیت
  • نسخه 3.6.1.61
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 17
  • نظر: 0
محبوبیت 76% 76%

اسکرین شات ها

Talking AngelaTalking AngelaTalking AngelaTalking Angela

دانلود بازی Talking Angela برای اندروید

Talking Angela – آنجلای سخنگو (تاکینگ آنجلا)! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از سوی استودیوی بازیسازی Outfit7 Limited برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی دوست داشتنی شما با گربه به اسم آنجلا رو به رو می شوید. حال شما کارهای مختلفی مانند گفتگو باآنجلا،خرید لباس برایش و… را انجام می دهید. قطعا این بازی می تواند یک عنوان سرگرم کننده و جذابی باشد. انواع متفاوتی از لباس ها را برای او بخرید،غذا تهیه کنید و سعی کنید که او را راضی و خوش حال کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 3.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

کنترل این بازی جذاب بسیار ساده و راحت است که شما فقط باید کاربرد چند دکمه را بشناسید. در بازی یک دکمه ای وجود دارد به اسم دکمه ی Gift که وقتی آن را فشار می دهید،می توانید برای آنجلا نوشیدنی، لوازم مختلف، لباس، لوازم آرایشی و هرچیزی که نیاز دارد را برای او بخرید. وقتی برای آنجلاخرید می کنید او را بسیار خوش حال می کنید. علاوه بر اینها شما می توانید با استفاده از دکمه ی Coathanger از قسمت جالباسی آنجلا لباس برای او را انتخاب کنید و ظاهر او را تغییر دهید.همچنین با دکمه ی Face با آنجلا صحبت کنید،لبخند بزنی میمک صورت خود را تغییر دهید تا با او یک تعاملی برقرار کنید.

علاوه بر این قابلیت امکان چت و گفتگو متنی وجود دارد. به این صورت که شما یک متنی را تایپ می کنید در رابطه با موضوعی که می خواهید با زبان خارجی و بدین صورت با آنجلا ارتباط برقرار می کنید. این بازی به دور از پیچیدگی و خشونت است و صرفا یک بازی برای سرگرمی می باشد. به همین دلیل می تواند یک بازی عالی برای کودکان شما باشد که هیچ گونه خشونت و… را ندارد. پس با خیال راحت این بازی برا برای کودک خود نصب کنید و او را به یک بازی جذاب، سرگرم کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Talking Angela
برنامه Talking Angela توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *