خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی آشپز شو جدید ایرانی رستوران داری اندروید به همراه مود

دانلود بازی آشپز شو جدید ایرانی رستوران داری اندروید به همراه مود

آپدیترایگان
آشپز شو : بازی جدید آشپزی
  • رای: 80
  • نظر: 0
محبوبیت 82% 82%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید بازی آشپز شو: بازی اشپزی جدید به همراه نسخه مود با سکه و کلید بینهایت

هم اکنون نسخه 0.11.2 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید آپدیت شد!

بازی جدید و جذاب و سرگرم کننده «آشپز شو» یک بازی زیبا در سبک تفننی و اشپزی است این بازی جذاب توسط استودیوی پاییزان مختص دستگاه های اندوریدی ساخته و منتشر شده است این بازی کاملا ایرانی است و در بازی از فرهنگ و سنت زیبای ایرانی و غذاهای سنتی تا مدرن ایرانی و خارجی به کار برده شده است. با توجه به گیم پلی عالی این بازی که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است اشپر شو میتواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. طبق شنیده ها این بازی در اوایل منتشر مورد استقبال کمی قرار گرفته است و میتوان گفت به معنای واقعی ایگنور شده است اما با گذشت کمی زمان و اضافه کردن غذاهای مختلف جایگاه خوبی را در بین بازی های اشپزی پیدا کرده است و کابران زیادی به سمت این بازی جذب شده اند.

بازی اشپز شو دارای فضای بزرگ و گرافیکی عالی و چشم گیری است. در این بازی شما بعلاوه اشپزی میتوانید فضای رستوران خود را با سلیقه خودتون دکوراسیون کنید و هنگام ورود به بازی جنسیت لباس و… کارکتر خودتون رو با سلیقه شخصیتون بسازید. هنگام شروع کار ممکن دستگاه و وسیله های رستورانتون شکسه و داغون باشه اما به مرور میتونید تعمیرشون کنید و دستگاه های جدید اضافه کنید، هرچقدر سریع تر سفارش مشتری هارو اماده کنید پول بیشتری دریافت میکنید و زودتر میتونید رستوران خود را ارتقا بدید و شعبه های جدید رستوران خود را راه اندازی کنید و موفقیت زیادی کسب کنید. 

در بازی ایرانی اشپز شو میتوانید بیش از 50 غذاهای مختلف دنیا رو بپزید و به مشتری هاتون ارائه بدید همچنین به مرور میتوانید در شهر های مختلف کشور شعبه های جدیدی از رستوران خود را افتتاح کنید. اگه این بازی زیبا و سرگرم کننده رو دوست داشتید فراروید به شما پیشنهاد میدهد حتما بازی پرطرفدار طراح باشی را دانلود کنید. ممنون که با ما همراه بودید💐

آشپز شو : بازی جدید آشپزی
بازی آشپز شو : بازی جدید آشپزی توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *