خانه » برنامه » سرگرمی » Netflix 8.67.0 – برنامه نتفلیکس – اپلیکیشن استریم و دانلود فیلم و سریال!

Netflix 8.67.0 – برنامه نتفلیکس – اپلیکیشن استریم و دانلود فیلم و سریال!

آپدیتآنلاینرایگان
Netflix
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود Netflix برنامه در فراروید!

موضوع بازی:

Netflix یک برنامه کامل برای تماشای فیلم و سریال مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Netflix, Inc می باشد. یکی از پرطرفدار ترین برنامه در دنیا برای تماشای فیلم و سریال به صورت انلاین است. این برنامه کمک بسیار زیادی به شما در پیدا کردن فیلم مورد نظر خود می کند. نتفلیکس شامل تمام فیلم های به روز دنیا در ژانر ها و دسته های متفاوتی است. حتی شما اگر فیلمی را برای تماشا ندارید به راحتی در این برنامه می توانید فیلم به سلیقه خودتان را پیدا کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

امروزه همه افراد به دنبال فیلم و سریال های جذاب برای اوقات فراغت و یا تعطیلات خود هستند. خیلی وقت است که افراد علاقه مند به تماشای فیلم و سریال دارند. اما یک منبعی برای تماشای راحت ان وجود ندارد. بعد از سینما رایج ترین روش دیدن فیلم و سریال تلوزیون است همه افراد در خانه های خود تلوزیون دارند اما ممکن است که سایر افراد بخواهند چیز دیگری را تماشا کنند. به همین دلیل برنامه ی Netflix بهترین گزینه برای تماشا فیلم در موبایل و…است.

در برنامه Netflix شما به بروز ترین فیلم و سریال ها دسترسی دارید. نتفلیکس شامل فیلم ها، سریال ها، انیمیشن ها و برنامه های تلویزیونی می شود. نت فلیکس نیازمند اینترنت پر سرعت است. شما برای تماشای فیلم و سریال و دانلود ان نیازمند اینترنت پر سرعت هستید. شما می توانید فیلم مودر نظر خود را سرچ کنید و به راحتی ان را پیدا کنید. حتی اگر شما فیلمی در نظر نداشته باشید در این برنامه فیلم ها با موضوعات مختلفی وجود دارد که می توانید به راحتی به هر نوع فیلمی در هر ژانری دسترسی پیدا کنید.

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال یک برنامه هستید مه به راحتی دسترسی به فیلم و سریال به صورت انلاین داشته باشید! برنامه نتفلیکس را از فراروید دریافت کنید.

Netflix
برنامه Netflix توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *