خانه » بازی » موسیقی » دانلود بازی بوم بوم: موسیقی ایرانی برای اندروید نسخه مود

دانلود بازی بوم بوم: موسیقی ایرانی برای اندروید نسخه مود

جدیدرایگان
بوم بوم: بازی موسیقی ایرانی
  • رای: 57
  • نظر: 1
محبوبیت 73% 73%

اسکرین شات ها

بوم بوم: بازی موسیقی ایرانیبوم بوم: بازی موسیقی ایرانیبوم بوم: بازی موسیقی ایرانیبوم بوم: بازی موسیقی ایرانی

دانلود نسخه جدید بازی بوم بوم

هم اکنون نسخه 6.7.0 بوم بوم در فراروید آپدیت شد!

بازی ایرانی و محبوب «بوم بوم» یک بازی در سبک موسیقی، فکری و سرعتی است که از موزیک های معروف از برترین خوانندگان ایرانی مانند؛ محسن چاوشی، محسن یگانه، میثم ابراهیمی، ماکان بند، بهنام بانی، سالار عقیلی، رضا صادقی، هوروش بند، حامد همایون، علی زند وکیلی، و مسیح و آرش، محسن ابراهیم زاده، احسان خواجه امیری، سیروان خسروی، زانیار خسروی، اشوان، امید حاجیلی، آرون افشار، مسعود صادقلو، علیرضا طلیسچی، ایوان بند، امیرحسین گلاب، فرزاد فرزین، رضا بهرام، محمد علیزاده، شهاب مظفری، گروه سون، بنیامین بهادری، فرزاد فرخ، بابک جهانبخش، مسعود جهانی و… در این بازی استفاده شده است و هر هفته اهنگ های جدیدی به این بازی اضافه میشود و حتی نیازی به اپدیت بازی ندارد.

بوم بوم به شما اختیار این را میدهد که سطح سختی و اسانی بازی را خودتان تعیین کنید و همچنین میتوانید چیز های دیگری به جای توپ برای پرتاپ انتخاب کنید. در بازی بوم بوم پس از ورود دایره ها به مستطیل توپ های صدای بوم مانند میدهند که شما باید روی مستطیل ها کلیک کنید تا توپ ها بترکند و هرچی جلوتر بروید سرعت توپ ها و ریتم اهنگ سریعتر میشود همچنین شما باید سرعت دستتان را فرز تر کنید تا اشتباهی پیش نیاید. بازی طرح های گرافیکی زیبا و متنوعی را در اختیار شما گذاشته است که میتوانید از انها به حای توپ استفاده کنید. این بازی یک گیم پلی چالشی و بسیار جذاب و سرگرم کننده دارد به نحوی شما هم موزیک گوش میدهید و با ریتم بازی میکنید که این برای علاقمندان به موسیقی میتواند خیلی شگفت انگیز باشد و انها را به هیجان بیاورد.

بازی ایرانی بوم بوم: بازی موسیقی ایرانی نسبت به کیفیت بسیار کم حجم بوده است و مناسب گوشی های اندوریدی است. شما میتوانید در این بازی با اهنگ موردعلاقه تان بازی کنید و در کسب رکورد رقابت کنید. هم اکنون میتوانید این بازی بسیار جذاب را به رایگان از وبسایت فراروید بصورت مستقیم دانلود کنید.

بوم بوم: بازی موسیقی ایرانی مود شده

بوم بوم: بازی موسیقی ایرانی
بازی بوم بوم: بازی موسیقی ایرانی توسط سپر امنیتی تایید شده