خانه » بازی » موسیقی » MIXMSTR – DJ Game – دانلود بازی موزیکال میکستر- دی‌جی + مود

MIXMSTR – DJ Game – دانلود بازی موزیکال میکستر- دی‌جی + مود

آپدیترایگان
MIXMSTR - DJ Game
  • آپدیت
  • نسخه 2023.1.1
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز MIXMSTR – DJ Game برای اندروید

MIXMSTR – DJ Game – میکستر – دی جی!عنوان یک بازی موزیکی بسیار جذاب استودیو بازی سازی Youth Control Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی شبیه ساز زندگی یک دی جی می باشد. شما در ابتدای بازی یک دی جی معمولی هستید اما باید کم کم از کلاب ها کار خود را اغاز کنید تا به یک فرد معروف و محبوب در این زمینه تبدیل شوید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی جذاب دارای یک روند داستانی می باشد. این بازی برخلاف دیگر بازی های شبیه ساز دی جی روی ویژگی های فنی مثل میکس و مستر تمرکز ندارد. هدف اصلی شما در بازی این است که به عنوان یک دی جی برای خود درآمدی از این راه به دست بیاورید. شما با کسب درآمد می توانید ترک های بیشتری را باراِه کنید و مهارت های خود را در زمینه موزیک گسترش دهید. در ابتدای بازی شما یک دی جی معمولی هستید و کسی شما را نمی شناسد. باید از کلاب های کوچک شروع کنید تا برای خود مخاطب به دست آورید. در ادامه می توانید با جذب مخاطبان بیشتر و فن بیس بزرگ تر وارد کلاب های معروف و بزرگ بشوید و به یک ستاره سوپر تبدیل شوید. اگر به بازی های شبیه ساز درباره زندگی شغلی علاقه دارید،بازی Hacker or Dev را نصب کنید.

در بازی فضایی برای رقص مجازی را پر کنید و برای باز کردن رویدادهای جدید به شهرت دست پیدا کنید. مجموعه رکوردهای خود را با ده ها رکورد از برچسب ها و هنرمندان مورد علاقه خود افزایش داده و ارتقا دهید. مکانیک های بازی کاملا اسان است و شما به راحتی این بازی را یاد می گیرید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

MIXMSTR - DJ Game
بازی MIXMSTR - DJ Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *