خانه » بازی » موسیقی » Arcaea – دانلود بازی آرکید – موزیکال آفلاین یک‌ نفره‌ آرکایا اندروید + مود

Arcaea – دانلود بازی آرکید – موزیکال آفلاین یک‌ نفره‌ آرکایا اندروید + مود

آپدیترایگان
Arcaea
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی موزیکال Arcaea برای اندروید

Arcaea – New Dimension Rhythm Game _آرکایا:بعد جدید!عنوان یک بازی بسیار جذاب و البته خاص در دسته بازیهای موزیکال از سوی استودیوی بازیسازی lowiro برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما وارد جهانی پر نور می شوید. شما باید در این جهانبه مبارزات موزیکالی بپردازید. در بازی موسیقی های متفاوتی وجود دارد که اجرا می شود. بعضی از موسیقی ها هم به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و بعضی دیگر را باید آزاد کنید. این بازی جذاب را از ندهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

هارمونی ای از نورها در جهانی گم شده از مبارزات موزیکال انتظار شما را می کشد. صفحه گوشی خود را لمس کنید، نگه دارید و بکشید تا در نبرد های چالش بر انگیز و سه بعدی جذاب این بازی به نقش آفرینی بپردازید. با پیش روی در بازی و کسب مهارت بیشتر شما می توانید عملکرد بهتری را داشته باشید. بازی به مرور سخت تر می شود و شما را به چالش می کشد. همین باعث می شود که شما سرعت عمل خود را افزایش دهید. برای هر آهنگ سه سطح سختی وجود دارد که به مرور زمان یکی پس از دیگری انجام می دهید. این بازی بیش از 90 آهنگ را در آرشیو خود دارد. بازی دارای گرافیک جذاب سه بعدی است که از نکات بسیار جذاب بازی می باشد اگر به بازیهای انیمه ای علاقه مند هستید،بازی NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE را هم حتما دانلود کنید.

در بازی سه درجه سختی برای هر سطح وجود دارد که بازی را چالش برانگیزتر می کند. علاوه بر آن بازی دارای بیش از 90 موسیقی جذاب است که بازی را برای شما لذت بخش تر می کند. شما امکان آزاد سازی مراحل جدید و موسیقی های جدید را با پیشروی در بازی دارید. ارائه بیش از 50 موسیقی هنرمندان محبوب در بازی که همه اینها از ویژگی های خوب بازی می باشند.

Arcaea
بازی Arcaea توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *