خانه » بازی » موسیقی » My Singing Monsters – بازی شبیه‌ساز رهبری ارکستر هیولاها اندروید!

My Singing Monsters – بازی شبیه‌ساز رهبری ارکستر هیولاها اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
My Singing Monsters
  • آپدیت
  • نسخه 4.0.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب My Singing Monsters برای اندروید

My Singing Monsters _رهبری ارکستر و هیولاها!عنوان یک بازی جذاب عجیب و غریب از استودیوی Big Blue Bubble برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما وارد دنیای هیولاهای آواز خوان می شوید. بازی از یک جزیره شروع می شود که کلا سکوت است. حال شما وظیفه دارید تا این سکوت را بشکنید. راهنمای بازی به شما در پیدا کردن اولین هیولاهای خواننده کمک می کند اما بقیه اعضای گروه ارکسترتان را خودتان باید پیدا کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا بازی هم گفتیم،وظیفه شما آن است که سکوت را از جزیره بیرون کنید. برای اینکار باید یک گروه ارکستر را تشکیل دهید و آهنگ بنوازید. هیولاهای نوازنده را جمع کنید و یک گروه تشکیل دهید. هیولاهایی که در بازی وجود دارند زشت و بدترکیب هستند و از طرف دیگر بعضی ها بسیار نازنازی و بامزه هستند. هر کدام از هیولاها صدای خاص خود را دارد و میتواند در بخشی از گروه ارکستر شما یک کاری را انجام دهند. وقتی هیولای جدیدی را بوجود میاورید او سریعا صدای خود را با دیگر اهالی جزیره کوک میکند و میتواند در کنار آنها بخواند. شما میتوانید با ترکیب نژادی این هیولاها، هیولاهای برای خودتان را بوجود بیاورید.

این بازی با موسیقی عجین شده است که شما باید به خلق شخصیت برای اجرا بپردازید. هر هیولا صدا، آواز و شخصیت منحصر به فرد خود را دارد که باعث می شود شما ارکستر هیولایی ویژه خود را بسازید. +30 هیولای مختلف برای جمع آوری وجود دارد که می توانید آن ها را جمع کنید. با ترکیب هیولاها می توانید یک هیولا جدیدی را تشکیل دهید. طراحی، انیمیشن و جلوه های صوتی شگفت انگیز بازی و طراحی منحصر به فرد با گرافیک اچ دی بازی را دو چندان جذاب کرده است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : نسخه های جدید بازی هک نمیشود – دنبال مودش نباشید .

My Singing Monsters
بازی My Singing Monsters توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *