خانه » بازی » موسیقی » Beat Racing – دانلود بازی موزیکال مسابقه با‌ بیت‌موسیقی اندروید + مود

Beat Racing – دانلود بازی موزیکال مسابقه با‌ بیت‌موسیقی اندروید + مود

آپدیترایگان
Beat Racing: Car & Racer
  • آپدیت
  • نسخه 2.0.7
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Beat Racing: Car & RacerBeat Racing: Car & RacerBeat Racing: Car & RacerBeat Racing: Car & Racer

دانلود بازی موزیکال Beat Racing برای اندروید!

Beat Racing مسابقه با بیت موسیقی! عنوان یک بازی جذاب در ژانر موزیکال است که می توان گفت ژانری کم طرفدار اما مخصوص گیمر های خاص است. این بازی از استودیو بازی سازی Badsnowball Limited می باشد که بازی هایی مانند Beat Zombie : Rhythm Shooting،Gunshots Rhythm Game ساخت این استودیو می باشد. معمولا این سبک از بازی های موزیکال مورد پسند همه نیست، اما این بازی قطعا با گی مپلی ساده و جذابی که دارد می تواند همه قشری را جذب خود کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد

گیم پلی بازی اسان و در عین حال سرگرم کننده است. این بازی ترکیبی از ماشین سواری و ریتم یک موزیک است. ریتم بازی موجب می شود که شماجذب ان شوید. ‏‏ماشین خود را حرکت دهید تا ریتم اهنگ شکل بگیرید. شما با ورود به بازی کنترل ماشین خود را باید به دست بگیرید و وارد مسابقات شوید. در این مسابقات شما باید تلاش کنید تا بتوانید رکورد بزنید. برای اینکه بتوانید رکورد بزنید باید یک سری از ایتم هایی که در طول مسیر هستند (آیتم های قرمز و ابی) که باید از قرمز ها دوری کنید و ابی ها را جمع اوری کنید.

با این کار شما ریتم اهنگی را که در بازی پخش می شود را حفظ می کنید. هرچه بیشتر بتوانید ایتم های ابی را جمع اوری کنید، پاداش بیشتری را کسب می کنید. شما می توانید با پاداش هایتان به بخش خرید بازی بروید و ماشین جدید را برای خود انلاک کنید. انواع گسترده ای از اتومبیل ها برای انتخاب وجود دارد. از ویژگی های کلیدی بازی Beat Racing می توان به دارا بودن بازی به بیش از ۱۰۰ ریتم جذاب و عداد زیاد ماشین های یونیک اشاره کرد. علاوه بر ان گرافیک و صداگذاری بی نظیر بازی، از نکات مثبت بازی می باشد. اکنون جدید ترین نسخه بازی را می‌توانید از فراروید دانلود کنید.

Beat Racing: Car & Racer
بازی Beat Racing: Car & Racer توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *