خانه » بازی » موسیقی » دانلود بازی Lanota – Music game with story مود اندروید

دانلود بازی Lanota – Music game with story مود اندروید

آپدیترایگان
Lanota - Music game with story
  • آپدیت
  • نسخه 2.21.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی خارق العاده Lanota – Music game with story در فراروید!

موضوع بازی:

Lanota – Music game with story یک بازی جذاب و دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی Noxy games برای دستگاه های اندرویدی می باشد. جهان کم کم از رنگ و صدا محروم می شود و این تبدیل جهان به یک فاجعه ای بزرگ است. قهرمان در بازی می خواهد یک نقشه پر از مه را کشف کند. هدفش این است که، جهان را دوباره به حالت اولش بازگرداند. شما باید سفر خود را با خواندن یک کتاب تصویری آغاز کنید. شما باید به شخصیت های اصلی داستان به نام های Fisica و Ritmo بپیوندید و جهان را به حالت اول بازگردانید و یک دنیای رنگارنگ همراه با صدای موسیقی را کشف کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

داستان بازی Lanota – Music game with story به این صورت است که، حدود 250 سال است که رنگ ها با جهان هستی قهر هستند و خود را دور کردند. تنها راه مقابله با این فاجعه هم یافتن Notalium هایی است که قرن ها پیش وجود داشته اند. مردم هم نمی دانند چگونه می توانند آن ها را بسازند. بنابراین راه رهایی از این فاجعه و تماشای دوباره جهان هستی با رنگ های چشم نوازش، استفاده از Notalium های باقی مانده است. دو کودک با نام های Fisica و Ritmo تصمیم می گیرند با موسیقی، این سنگ ها را به دست آورند و شادی را به زندگی انسان ها باز گردانند. اینجاست که بازی شما آغاز می شود، شما باید با رنگ کردن دنیای Lanota به این دو کودک کمک کنید.

ویژگی های بازی Lanota – Music game with story عبارت است از: کاوش در نقشه و جمع آوری آیتم های مختلف، دارای 16 آهنگ عالی، توسط هنرمندان مشهور جهان، اشتراک گذاری خاطرات خود در لانوتا با دوستان خود از طریق فیس بوک و توییتر، باز کردن ویژگی های مخفی تر، شامل 10 مرحله متنوع با سه سطح دشواری، وجود انیمیشن ها در محیط کاملا سه بعدی، مشاهده دستاوردها و مدیران خود، رقابت با بازیکنان دیگر از سراسر جهان، کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، اشتراک گذاری خاطرات خود در لانوتا با دوستان خود از طریق فیس بوک و توییتر، باز کردن ویژگی های م خفی تر، گرافیک عالی و صداگذاری هیجان انگیز و…

جمع بندی:

اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های موزیکال هستید! بازی لانوتا را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید و لذت یک بازی دوست داشتنی را تجربه کنید.

 

Lanota - Music game with story
بازی Lanota - Music game with story توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *