خانه » بازی » موسیقی » Tiles Hop: EDM Rush – دانلود بازی موزیکال «کاشی ها» اندروید + مود

Tiles Hop: EDM Rush – دانلود بازی موزیکال «کاشی ها» اندروید + مود

آپدیترایگان
Tiles Hop: EDM Rush! ‏
  • آپدیت
  • نسخه 5.8.6
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Tiles Hop: EDM Rush در فراروید!

 Tiles Hop: EDM Rush _کاشی ها! این بازی مخصوص مواقعی هست که شما می خواهید ریلکس یا استراحت کنید. بازی Tiles Hop برای همه رنج سنی مناسب است. این بازی به این صورت است که شما یکی از اهنگ های معروف و برتر دنیا را انتخاب میکنید و وارد یک محیط فانتزی میشوید. بازی توسط استودیوی AMANOTS برای سیستم عامل اندروید می باشد. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون گوگل  4.2 از 5.0 امتیاز است.

بازی به این صورت است که وقتی شما وارد این اپ می شوید،به انتخاب خود یکی از معروف ترین اهنگ های ترند را انتخاب میکنید و بازی شروع می شود. در این قسمت یک توپ وجود دارد،که رو به جلو  حرکت میکند و به صورت خودکار میپرد. شما باید با لمس توپ، ان به سمت چپ و راست ان را هدایت کنید. هدایت توپ به صورتی است که،توپ ها باید روی تشک ضربه بخورند،اگر توپ سقوط کند شما بازی را باخته اید. البته در این بازی باخت و بردی  وجود ندارد،زیرا وقتی سقوط کردید دوباره از نو بازی را پلی می کنید و میتوانید رکورد خود را در هر دور بزنید. اگر به دنبال این سبک از بازی های ساده و به دور از پیچیدگی هستید،علاوه بر بازی کاشی ها،بازی Bridge Race را به شما پیشنهاد می کنم.

در بازی شما میتوانید اهنگی که خودتان دوست دارید را پلی کنید. این بازی به صورت اسان و راحت است که، مخصوص همه سنین و افراد است. در بازی 30 اهنگ و 30 پس زمینه متفاوت وجود دارد. می توانید در هر دور از بازی یکی از ان ها را انتخاب کنید و به بازی تنوع ببخشید. در این بازی شما خودرا به چالش میکشید که بتوانید بهترین رکورد خود را بزنید و در اوقات  استراحت و بیکاری با این بازی سرگرم شوید. این بازی بیشتر جنبه سرگرمی و گذران اوقات فراغت را دارد. همچنین ویژگی خوبی را دارد که،شما می توانید در هنگام بازی موسیقی مورد علاقه تان را گوش دهید. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Tiles Hop: EDM Rush! ‏
بازی Tiles Hop: EDM Rush! ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *