خانه » بازی » معمولی » دانلود Bridge Race نصب بازی مسابقه پل با لینک مستقیم اندروید

دانلود Bridge Race نصب بازی مسابقه پل با لینک مستقیم اندروید

آپدیترایگان
Bridge Race ‏
  • آپدیت
  • نسخه 3.21
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Bridge Race ‏Bridge Race ‏Bridge Race ‏Bridge Race ‏

دانلود بازی جذاب Bridge Race برای اندروید

Bridge Race _مسابقه پل! عنوان یک بازی باحال مسابقه ای توسط استودیو Supersonic Studios LTD می باشد. بازی مسابقه پل از بازی های محبوب و با ایده های نو بوده که توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. این رقابت 5 نفره است که شما به همراه سایر بات ها باید سعی کنید تا بلوک های رنگ رنگی را جمع کنید. ان ها روی دوش خود بگذارید و به سمت پل های معلق بروید. هر سازه ای که شما به پل اضافه کنید حکم یک قدم را دارد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5 امتیاز است.

پل خود را با رقابت با دیگران برای بلوک های کلکسیونی بسازید. این بازی دارای بیش از 1000 مرحله مختلف می باشد که میتوانید روزها و هفته ها بازی کنید دارای مکانیسم هایی مانند لغزنده، ترامپولین، زیپ لاین، نردبان و آسانسور است. شما و سایر بات ها باهم رقابت میکنید و هرچه جلوتر بروید شیب بازی سخت تر میشود. باید هر فصل از مسابقه را طی کنید تا به جزیره های بعدی برسید. در هر قسمت از بازی فضا و محیط متفاوتی وجود دارد. روش بازی به این صورت است که،بازیکنان در زمین می چرخند و 4 پل در انتظار ان ها است.

تعداد مسیر به نسبت تعداد بازیکنان کمتر است. اگر یکی از بازیکنان قبل از شما به پل رسید و پل را تصاحب کرد، شما میتوانید با اجرهای رنگ خود، رنگ پل را تغییر دهید. اما باید سعی کنید که اولین نفری باشید که از قسمت اول عبور می کنید. بازی مسابقه پل شما را به چالش می کشد تا از بین موانع با تمرکز و سرعت عمل بالا بگذرید و نفر اول شوید. این بازی سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان است. گیمپلی بازی و هوش مصنوعی قدرتمندی به کار گرفته شده است. گرافیک و صداگذاری چند جانبه بسیار خوبی را دارد. به طور کلی پیشنهاد میشود که این بازی را برای کودکان خود نصب کنید تا از ان لذت ببردند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Bridge Race ‏
بازی Bridge Race ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *