خانه » برنامه » سرگرمی » Telewebion – برنامه تلوبیون – پخش زنده و آرشیو برنامه های تلویزیون!

Telewebion – برنامه تلوبیون – پخش زنده و آرشیو برنامه های تلویزیون!

آپدیتآنلاینرایگان
Telewebion
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

TelewebionTelewebionTelewebionTelewebion

دانلود برنامه Telewebion برای اندروید!

Telewebion تلوبین! عنوان یک برنامه بسیار عالی برای پخش زنده و انلاین برای گوشی های همراه شما، که توسط simraco می باشد. این برنامه این امکان را دارد که شما در هرکجا هستید بتوانید به تمامی کانال های ایرانی دسترسی داشته باشید. همچنین شما می توانید چند ساعت بعد از پخش برنامه مورد نظرتان، به ان دسترسی داشته باشید.‌ آرشیو و بازپخش برنامه های محبوب مانند ۹۰، خبر بیست و سی، کلاه قرمزی، در حاشیه، خندوانه،لیگ جهانی والیبال و بازی های تیم ملی فوتبال و والیبال ایران و… را دارد. یکی از بزرگترین ارشیو های صدا و سیما می باشد. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز می باشد.

تلوبین یکی از بزرگترین برنامه های پخش برنامه های ایرانی است که، شما بع بیش از۶۰ کانال فارسی دسترسی دارید. هر برنامه ای با هر شبکه ای را می توانید با یک سرچ ان را بیابید. با کیفیت بالا و درجه یک برنامه مورد علاقه خود را در هرکجا که هستید تماشا کنید. دیگر نیازی نیس که حتما برای تماشا فوتبال در خانه باشید. هرکجا که هستید با اتصال به اینترنت برنامه خود را ببینید. همچنین می توانید برنامه های مورد نظر خود را در سه کیفیت متفاوت تماشا کنید.

در Telewebion شما به مجموعه ای از فیلم ها و سریال ها دسترسی خواهید داشت. کافی است تنها با سرچ نام فیلم سینمایی و یا سریال مورد علاقه تان را جست و جو کنید و بدون نیاز به پرداخت هزینه ای آن ها را با دوبله فارسی تماشا کنید. از نکات بسیار مثبت این برنامه این است که برنامه ها بدون تبلیغات درون برنامه ای هستند. این برنامه با امکانات و ویژگی های خود تلاش برای رضایت شما را در این زمینه دارد. اکنون می‌توانید برنامه تلوبیون را از فراروید دانلود کنید.

Telewebion
برنامه Telewebion توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *