خانه » برنامه » سرگرمی » Moviebase – مووی بیس : برنامه “ردیاب و اطلاعات فیلم” برای اندروید!

Moviebase – مووی بیس : برنامه “ردیاب و اطلاعات فیلم” برای اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Moviebase: Movies & TV Tracker
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Moviebase: Movies & TV TrackerMoviebase: Movies & TV TrackerMoviebase: Movies & TV TrackerMoviebase: Movies & TV Tracker

دانلود برنامه Moviebase برای اندروید

Moviebase _مووی بیس! عنوان یک برنامه بسیار جذاب در رابطه با فیلم و سریال های روز دنیا می باشد. این برنامه توسط Moviebase برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما با این برنامه می توانید به راحتی به اطلاعات تمامی فیلم ها و سریال های روز دنیا دسترسی پیدا کنید. در هر ساعت تعداد بسیار زیادی فیلم و سریال در سراسر دنیا منتشر می شوند که شما می توانید از آن ها مطلع شوید. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به یک منبع قابل اعتماد و کامل برای دستیابی به اطلاعات فیلم ها و سریال ها دسترسی پیدا کنید. امتیاز به دست آورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

برنامه مووی بیس به کسانی که فیلم باز هستند، کمک می کند تا در هر زمانی که بخواهند به اطلاعاتی جامع و کامل در رابطه به هر کدام از فیلم های دلخواهشان دسترسی پیدا کنند. به راحتی دسته بندی مورد علاقه خود را مشاهده کنید و با مراجعه به گزینه جست و جو اطلاعات را در کمتر از چند ثانیه به دست آورید. در این برنامه شما می تتوانید به اطلاعات کامل و دقیق فیلم ها تنها با سرچ اسم فیلم و یا اسم کارگردان فیلم می توانید در چند ثانیه به دست بیاورید. همچنین می توانید برنامه را شخصی سازی کنید.

به این شکل که فیلم های جدید در ژانر و سبک موردعلاقه تان را معرفی کند. در این برنامه شما به امتیاز هایی که کاربران به فیلم ها داده اند دسترسی دارید. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید با کمک نظرهای دیگران قبل از مشاهده هر فیلم تصمیمی درست در مورد ان بگیرید. این برنامه بسیار جامع و کامل است حتما برای خودتان نصب کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Moviebase: Movies & TV Tracker
برنامه Moviebase: Movies & TV Tracker توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *