خانه » برنامه » ارتباطات » دانلود LINE: Calls & Messages – لاین : تماس و پیامک رایگان اندروید!

دانلود LINE: Calls & Messages – لاین : تماس و پیامک رایگان اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
LINE: Calls & Messages
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

LINE: Calls & MessagesLINE: Calls & MessagesLINE: Calls & MessagesLINE: Calls & Messages

دانلود منجسر LINE: Calls & Messages برای اندروید

LINE: Calls & Messages – مسـنـجـر لـایـن!عنوان یک برنامه بسیار کاربردی در رابطه با برقراری ارتباط و پیام رسانی می باشد. با این نرم افزار شما می‌توانید به راحتی به شخصی که می‌خواهید پیام دهید. در هر شبانه روز می توانید پیام بفرستید و چت کنید. به طور کاملا رایگان این برنامه در اختیار شما قرار می گیرد تا از آن برای پیام رسانی و… استفاده کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه ارتباطات با پیام رسان ها صورت می گیرد. همه افراد در سراسر دنیا از پیام رسان ها استفاده می کنند. پیام رسان هایی مانند واتساپ ،تلگرام و… در بین افراد بسیار محبوب و پر استفاده هستند. Line یک یک پیام رسان بسیار عالی و بسیار پرکاربرد است که شما می توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید پیام بدهید،صدا بفرستید، تماس تصویری برقرار کنید و یا گروه و کانال های محتلف را ایجاد کنید. شما می‌توانید به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید. در 24 ساعت شبانه روز به صورت نامحدود می توانید به پیام رسانی بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد.

همچنین شما می توانید صفحه شخصی خود را ایجاد کنید. متن ها و عکسهای خودتان را با دیگرکاربران در جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذابی را برای خود فراهم کنید. این اپلیکیشن در 42 کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی برقراری ارتباط است. پس درنگ نکنید و اگر به دنبال نرم افزار پیام رسان هستید این برنامه را دانلود کند. اکنون می توانید نسخه اصلی برنامه را از فراروید دانلود کنید.

LINE: Calls & Messages
برنامه LINE: Calls & Messages توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *