خانه » برنامه » کسب و کار » Logo maker Design Logo creator – طراحی آسان لوگو های حرفه ای

Logo maker Design Logo creator – طراحی آسان لوگو های حرفه ای

آپدیترایگان
Logo maker Design Logo creator
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Logo maker Design Logo creatorLogo maker Design Logo creatorLogo maker Design Logo creatorLogo maker Design Logo creator

دانلود برنامه Logo maker Design Logo creator برای اندروید

Logo maker Design Logo creator _طراحی حرفه ای لوگو!عنوان یک برنامه بسیار عالی و کاربردی در رابطه با طراحی لوگو برای کسب و کارها می باشد. این برنامه یک اپلیکیشن طراحی لوگو سه بعدی می باشد که توسط تیم AppStack LockerTeam برای سیستم عامل اندروید میباشد. شما با این برنامه می‌توانید لوگو مورد نظر و اختصاصی خود را بسازید و هیچ هزینه ای هم به گرافیست ها پرداخت نکنید. علاوه بر آن شما میتوانید برای دیگران لوگو بسازید و کسب درآمد کنید. امتیاز این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه تعداد کسب و کارها بسیار زیاد است و همه درحال گسترش هستند. حال این کسب و کارها برای خود معمولا یک علامت اختصاصی مخصوص به خود را دارند تا هرجا کسی ببینت متوجه شود این برای چه می باشد. این علامت ها که همان لوگوها هستند می توانند حروف و یا علامت و نمادی باشند. حال شما با کمک این نرم افزار‌ دسترسی تعداد زیادی از لوگو های آماده دارید که می‌توانید لوگو اختصاصی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بسازید و ایده بگیرید. یکی دیگر از برنامه خفن لوگو ساز،برنامه Canva می باشد که در زمینه لوگو بسیار عالی است.

شما می توانید در کمترین زمان ممکن لوگو های اختصاصی خود را بسازید. حتی شما می توانید با ایجاد تغییرات در لوگو ها با مجموعه ای از ابزار خاص لوگو را به شکل منحصر به فردی بسازید. بهره مندی از فونت های متنوعی برای حک هر نوع چیزی بر روی آرم های شما وجود دارد که می توانید استفاده کنید. در آخر این برنامه یک خروجی با کیفیت را به شما ارائه می کند. اگر می‌خواهید بدون هزینه ای لوگو بسازید،این برنامه را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی برنامه را از فراروید دانلود کنید.

Logo maker Design Logo creator
برنامه Logo maker Design Logo creator توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *