خانه » بازی » آرکید » دانلود Potion Punch 2 – بازی مدیریتی مغازه معجون فروشی ۲ + مود

دانلود Potion Punch 2 – بازی مدیریتی مغازه معجون فروشی ۲ + مود

آپدیترایگان
Potion Punch 2: Cooking Quest ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.8.5.1
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مدیریتی Potion Punch 2 برای اندروید

Potion Punch _مغازه معجون فروشی2! عنوان یک بازی مدیریتی فروشگاه بسیار جذاب است که، با نام کامل potion punch fantasy adventures ،توسط  استودیوی بازیسازی monstronauts inc می باشد. در این بازی شما در فروشگاه معجون فروشی خود باید،معجون های مختلف را درست کنید و ان ها را سرو کنید. این بازی مدیریتی است و نیاز به تمرکز و سرعت عمل بالایی دارد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستان بازی بر پایه یک موضوع جالب است که، استاد lyra که،دچار یک طلسم عجیب و مرموز می شود. lyra تصمیم می  گیرد که،برای درمان استادش دارو و طلسم بپردازند. به همین دلیل lyra و شما به یک سفر طولانی می روید تا بتوانید ساختن پادزهر طلسم را یاد بگیرید. بازی مغازه معجون فروشی یک بازی جذاب در سبک مدیریتی اشپزی است. اما نه ان بازی های آشپزی رستورانی را که قبلا  بازی کرده اید.

این بازی بسیار متفاوت تر از بازی های اشپزی دیگر است و یک تجربه خفن ساخت معجون های متفاوت را در  بازی خواهید داشت. در این بازی قرار نیست غذاهای خشمزه یا فسفودی مثل هات داگ یا همبرگر را  اماده  کنید. بلکه قرار  است نوشیدنی های عجیب و خاص و فانتزی را درست کنید. بازی یک دنیای عجیب و غریب در سرزمین های قدیمی است.  چون که بازی فانتزی و خیالی است و حتی شخصیت های افسانه ای و خیالی مثل گابلین ها و اژدها ها و…  دیگر موجودات  عجیب دیگر در بازی وجود دارند.

شما به همراه lyra باید بتوانید معجون های عجیب و خشمزه را درست کنید و بفروشید،تا بتوانید پول سفر خود را برای یافتن  پادزهر در بیاوردید. یکی از ویژگی مشترک این بازی با بازی های اشپزی این است که،شما در پشت میز قرار میگیرید و سفارش ها را از مشتری ها می گیرید. باید بتوانید سفارش مشتریان را در اسرع وقت اماده کنید. اگر علاقه به این دسته از بازی های مدیریتی و فروشگاهی علاقه مند هستید!اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Potion Punch 2: Cooking Quest ‏
بازی Potion Punch 2: Cooking Quest ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *