خانه » بازی » آرکید » Stickman Party – بازی پارتی‌آدمک‌ها : مجموعه‌ بازی‌ 1‌ الی‌ 4‌ نفره + مود

Stickman Party – بازی پارتی‌آدمک‌ها : مجموعه‌ بازی‌ 1‌ الی‌ 4‌ نفره + مود

آپدیترایگان
Stickman Party 2 3 4 MiniGames ‏
  • آپدیت
  • نسخه 2.3.8.2
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی گروهی Stickman Party برای اندروید!

Stickman Party پارتی آدمک ها! عنوان یک بازی چند نفره بسیار جذاب از هشتیمن بازی استودیوی روسی Playmax Game Studio می باشد. یک بازی خفن در دسته بازی های گروهی و رقابتی است که دارای پکیج های بازی چند نفره می باشد. یک پکیج بسیار جالب و جذاب از ده ها بازی مختلف، مینیمالیستی و ساده اما در عین حال بسیار رقابتی و هیجان انگیز می باشد. شما این امکان را دارید این بازی ها را به صورت 1 الی 4 نفره انجام دهید! قبل از شروع بازی تعداد بازیکنان واقعی را از بین 1 ، 2 ، 3 و یا 4 بازیکن انتخاب کنید و بعد وارد بازی شوید. امتیاز این بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی پارتی آدمک ها را می توانید به همراه خانواده و دوستان خود بازی کنید و به رقابت با یکدیگر بپردازید. بازی به صورت رقابتی و چالشی است  و هیجان بسیار بالایی دارد. این بازی به این صورت است که در صفحه نمایش موبایل شما هر کدام از ادمک ها در چهارگوشه قرار می گیرند. شما می توانید بازیکن خود را با توجه به رنگ و شکل مورد علاقه انتخاب کنید. با بعضی از ایتم های موجود در بازی ان ها را شخصی سازی کنید. برای بازیکن خود اسم انتخاب کنید و وارد بازی شوید.

با ورود به بازی شما در 4،5، و… هر تعداد از مرحله که بسته به انتخاب شما است بازی را شروع می کنید. مرحله های بازی هر کدام یک گیم پلی کوتاه و چالش برانگیز هستند که شما را سرگرم می کند. انواع متفاوتی از بازی های هر مرحله: نبرد تانک ها،مسابقه مسابقه،نبرد دریایی،بازی  فوتبالی،گرفتن مرغ،جمع  اوری مواد غذایی، تحویل دادن سفارش غذای مشتریان،گنج یابی،پیست ماشین سواری و…. روش عملیات بازی بسیار  ساده و با لمس کردن صفحه نمایش است. سرعت  العمل شما در بازی حرف اول را میزند.هر بازیکن که در تعداد مرحله های بیشتری برنده  شود،برنده اخر بازی است. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Stickman Party 2 3 4 MiniGames ‏
بازی Stickman Party 2 3 4 MiniGames ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *