خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود The Baby In Yellow – بازی بچه زرد اندروید + مود

دانلود The Baby In Yellow – بازی بچه زرد اندروید + مود

آپدیترایگان
The Baby In Yellow ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.1
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 245
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ترسناک The Baby In Yellow برای اندروید

 The Baby In Yellow _ بچه  زرد! عنوان یک بازی ترسناک و هیجان انگیز است که توسط کمپانی Team Terrible می باشد. شما در نقش مربی بچه ها هستید و باید بتوانید انها را مدیریت کنید. اما در این بازی همه چیز کمی متفاوت است. شما باید از بچه های عجیب و غریب مواظبت کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل  پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی به این صورت است که،شما به عنوان یک مربی از بچه های بسیار عجیب نگهداری می کنید و بتوانید ماموریت های خود  را به درستی انجام دهید. شما باید بسیار مراقب باشید زیرا که،بچه ها میتوانند شما را نابود کنند و این اخرین کار شما به عنوان مربی می باشد. شما وقتی از این بچه های عجیب پرستاری میکنید،اسرار مخفی پنهان در خانه را کشف میکنید. در حین بازی و مواظب کردن از بچه ها باید،خیلی مراقب پشت سر خود باشید و برای هر شرایطی اماده باشید. بازی بچه زرد بسیار هیجانی و کمی  ترسناک است در واقع شما  از بچه ای، که درون  ان شیطان رفته است،نگهداری میکنید.  درون  این خانه اسرار امیز شما و بچه تنها هستید. ماموریت های مختلف را مانند،ساخت درخت کریسمس، سروغذا برای بچه ها و… که در بالای بازی ماموریت های مختلف شما مشخص است.

شما در بازی بیبی یلو دشمنان جدیدی پیدا میکنید که، با ان ها روبه رو میشوید ولی،نمی توانید به ان ها حمله کنید. باید به  ترستان غلبه کنید و برای اینکه بتوانید از خانه فرار کنید باید چالش ها و معماها را که برای شما تعیین میشود را حل کنید. این بازی باعث  میشود شما به ترس هایتان غلبه  کنید و شجاع  باشید تا بتوانید ماموریت ها را انجام دهید. اگر به بازی های ترسناک علاقه مند هستید،پیشنهاد می شود که بازی را هم Endless Nightmare امتحان کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی بچه زرد را از فراروید دانلود کنید.

The Baby In Yellow ‏
بازی The Baby In Yellow ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *