خانه » بازی » ماجراجویی » Endless Nightmare 5 1.1.3 – دانلود بازی‌ترسناک‌کابوس‌بی‌پایان5:نفرین + مود

Endless Nightmare 5 1.1.3 – دانلود بازی‌ترسناک‌کابوس‌بی‌پایان5:نفرین + مود

آپدیترایگان
Endless Nightmare 5: Curse
  • آپدیت
  • نسخه 2.0.0
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ترسناک Endless Nightmare 5 1.1.3 در فراروید!

موضوع بازی:

Endless Nightmare 5 1.1.3 یک بازی ترسناک و هیجان انگیز از استودیوی می باشد. در واقع یک بازی ماجراجویی ترسناک در دوره باستان در چین است. یک دهکده ای در چین به نام Eventide توسط یک نفرین عجیب تبدیل به یک جهنم شده است. در این بازی شما نقش راهب تائوئیست در معبد ژوآنگینگ هستید. شما برای یادگیری ائین و مذاهب چینی در این معبد هستید. حال شما در این داستان نفرین دهکده نقش دارید و وظیفه نجات یک شخصی را دارید که در ادامه توضیحات متوجه می شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

دهکده نفرین شده در بازی Endless Nightmare 5 1.1.3 بسیار ترسناک و وحشت انگیز است. این نفرین کل دهکده را در برگرفته و موجب ترس مردم شده است. خواهر شخصیت اصلی بازی ما در دهکده ناپدید می شود همین امر موجب وحشت بیشتر مردم می شود. حال شما باید برای نجات جان خواهرتان وارد این داستان ترسناک شوید. باید به دنبال منبع این نفرین بروید ان را از بین ببرید و ارامش را به دهکده باز گردانید. این مسیر بسیار ترسناک و چالش برانگیر است. شما به عنوان یک تائوئیست در Endless Nightmare 5 1.1.3 به هنرهای رزمی و جادویی تسلط دارید که از نکات مثبت شما است. از مهارت هایی که یادگرفته اید استفاده کنید تا در برابر حمله شیاطین در امان بمانید.

جمع بندی:

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است و نسبت به کیفیت بالا حجم کمی را دارد. اگر به دنبال یک تجربه ترسناک هستید فورا بازی کابوس بی پایان: نفرین5 را از فراروید دریافت کنید.

 

نکات تکمیلی:

1_ برای اجرای صحیح بازی می بایست اتصال اینترنت شما برقرار باشد. اما این به این معنی نیست که بازی آنلاین (چند نفره) است. اتصال اینترنت فقط برای افزایش امنیت بازی است.

2_ در نسخه مود شده تبلیغات داخل بازی حذف شده اند. همچنین شما این شانس را دارید تا جوایز مخصوصی که فقط با دیدن تبلیغات امکان آنلاک شدن دارند را بدون دیدن تبلیغات به دست بیاورید.

 

 

Endless Nightmare 5: Curse
بازی Endless Nightmare 5: Curse توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *