خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Fall Dudes: Battle Royale ‏ جدید مود اندروید

دانلود بازی Fall Dudes: Battle Royale ‏ جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Fall Dudes: Battle Royale ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.5
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی فال دودز بتل رویال Fall Dudes: Battle Royale برای اندروید

Fall Dudes _ ‏فال دودز! عنوان یک بازی جذاب فال گایز بتل رویال در سبک آرکید می باشد که استودیوی بازی سازی PepUp Studios می باشد. این بازی هر دور رقابت شما را به 5 رقابت می فرستد، 5 مینی گیم کوتاه که با شرایطی مشخص از بین 24 مینی گیم موجود انتخاب میشود و مرحله به مرحله بازیکنان را حذف میکند. در نهایت یک نفر تاج را به دست می اورد و پیروز بازی میشود. این بازی در گوگل پلی امتیاز 3.3 را دارد و طرفداران خود را به دست اورد، به دلیل کارتونی بودن بازی بیشتر مخصوصن سنین کودکان است.

بازی فال دودز برای همه سنین مناسب است و به همی دلیل پروسه یادگیری اسانی را دارد. در بازی شما کنترل کننده جهت حرکت، پرش، شیرجه و گرفتن هر جسم هستید. تمام مینی گیم ها یاد گیری حقه های پنهان در بازی هستند که،در هرکدام از ان ماجرای دیگری است و نیاز به توجه زیادی دارد. در مینی گیم هایی که در ان باید در طول مدت زمانی محدود، خود را به خط پایان برسانید و تنها با چالش زمانی مواجه هستید. تقریبا هیچ گیمری نیست که نداند باید چه کاری را انجام بدهد. بعضی از مینی گیم ها در نقشه های متفاوتی پیش میروند و بعضی دیگر مینی گیم ها به طور کامل عوض میشوند. عنی اینکه ناگهان همه ی بازیکنان در بعضی از رقابت ها به دنبال یادگیری هستند و بیشتر روی وقت بازی وقت میگذارند.

اگر به بازی های بتل رویال علاقه مند هستید، با امتحان نکردن چند دور از بازی فایل گایز به خود ظلم کرده اید. فال گایز از ان دسته از بتل رویال هایی است که، شمارا سرگرم میکند تا درجهان رنگارنگ خود ،شما مشغول رقابت در مینی گیم ها بامزه باشید. همچنین Fall Dudes: Battl Royale ‏ را در فراروید به صورت رایگان میتوانید دانلود کنید.

Fall Dudes: Battle Royale ‏
بازی Fall Dudes: Battle Royale ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *