خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس – اندروید به همراه مود

دانلود بازی ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس – اندروید به همراه مود

جدیدرایگان
ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس
  • رای: 744
  • نظر: 10
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیسماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیسماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیسماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیسماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس

دانلود نسخه جدید بازی ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس + نسخه مود

هم اکنون نسخه 1.04.061 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی ایرایی ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس یکی از جذاب های این دسته شبیه سازی ماشین سواری و مسابقه ای بومی سازان که توسط استودیو AngryKids توسعه داده و در مارکت های ایرانی و بین المللی منتشر شده است. امتیاز بازی مذبور در گوگل پلی ۴.۲ از ۵ توسط حدود ۳۷ هزار کاربر و با بیش از یک میلیون نصب ثبت شده که میتوان به آن را یک بازی خوش نام ایرانی در سطح جهانی طلقی نمود چرا که این مقدار نشان از استقبال و محبوبیت این موبایل گیم ریسینگ را نشان میدهد.

بازی ماشین اسپرت 3 تاکسی و پلیس دارای گرافیک بصری بسیار خوب و درحد و اندازه ممتاز های مارکت هست و در مورد شخصی سازی و ظاهر سازی آن میتوان امتیاز عالی به آن اختصاص داد چرا که درون این گیم شامل ماشین های مطرح ایرانی مانند پژو، سیتورئن، سایپا و… با امکان تغییر رنگ و تیونگ و رینگ و دیگر کاستوم سازی ماشین ها با سطح کیفی خوب و  از لحاظ فنی نیز بازی در سطح بسیار خوبی قرار داد چرا که کنترل ماشین ها با جوی استیک و فرمان، گاز، ترمز و … به بخوبی و روان صورت میپذیرد و این نیز تجربه لذت بخشی از ماشین سواری را به شما القا میکند. همچنین بازی دارای نسخه آنلاین نیز میباشد که شما در این حالت امکان بازی چند نفره با دوستان را نیز دارین با استفاده از اینترنت تجربه لذت بخشی را رقم خواهد زد برای شما.

از بازی های مشابه Sport Car 3 میتوانیم رقیب سرسخت آن یعنی کلاچ را به شما علاقه مندان ماشینی پیشنهاد کنیم. هم اکنون میتواین نسخه جدید این بازی شبیه سازی ریسینگ و ماشینی ایرانی را به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید را از وبسایت بصورت رایگان دریافت کنید.

 

بازی ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس اندروید مود اختصاصی

ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس
بازی ماشین اسپرت 3 : تاکسی و پلیس توسط سپر امنیتی تایید شده