خانه » بازی » مسابقه » کات آف 2.2.0 Cut Off دانلود بازی برای اندروید + مود مقادیر بینهایت

کات آف 2.2.0 Cut Off دانلود بازی برای اندروید + مود مقادیر بینهایت

آپدیترایگان
کات اف
  • رای: 1382
  • نظر: 16
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

بازی کات آف دانلود نسخه جدید + مود با مقادیر بینهایت

به نسخه 2.2.0 آپدیت شد + مود (مقادیر افزایشی 💎)

بازی کات آف یکی از بازی های مطرح در دسته بندی شبیه ساز رانندگی و مسابقه ای ایرانی است که توسط استودیو تحت عنوان گیم لاجیک توسعه داده و در مارکت های مطرح منتشر شده است. نسخه جدید بازی در شرایطی منتشر شده که Cutoff دارای بیشتر از ۱ میلیون نصب در گوگل پلی و امتیاز خوب ۴.۶ از ۵.۰ توسط کاربران بازی شده که میتواند نشانی از سطح کیفی خوب و تحت ذائقه گیمر های شبیه ساز ماشینی دانست.

بازی کات اف سبک جهان باز یا اپن ورلد را داراست که به معنای آن میتوانید آزادانه هر کجای مپ موجود بازی که دوست داشته باشید چه با ماشین و چه پیاده طی بکنید. درون فضای بازی امکان مراجعه بصورت فست تراول می باشد یعنی شما امکان مراجعه به تورنمنت خاص یا گاراج خود را بدون نیاز به رانندگی تا اونجا طی بکنید. Cut off دارای انواع ماشین های ایرانی و خارجی می باشد که برای هر کدام نیز شما امکان شخصی سازی بالا در اختیار شماست؛ به لحاظ بصری مثل رنگ و ارتفاع و باله و.. و همچنین قسمت فنی مانند تقویت موتور و نیترو و دیگر اجزای ماشین که امکان پیشرفت ماشین را فراهم میکند. شما میتونید بخش داستانی کات اف را با بیش از ۹۰ مرحله که قرار گرفته که در هر نسخه به آن افزوده میشه؛ ساعت ها بدون اینترنت با این بازی سرگرم باشید. قسمت مسابقه چند نفره نیز که میتونید به همراه دوستان از طریق اینترنت و بدون اینترنت از طریق لوکل هات اسپات مسابقه ای برگزار کنید و بخش جذاب آن نیز دوئل هست.

از بازی های پیشنهادی در این سبک میتوانیم به بازی کلاچ و دنده دو اشاره کنیم که میتوانید آن ها را از سایت دانلود کنید. هم اکنون میتوانید این بازی بسیار زیبا ایرانی را به همراه نسخه مود شده اختصاصی فراروید بصورت رایگان دانلود کنید.

بازی کات آف - Cut Off اندروید مود شده

کات اف
بازی کات اف توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات