خانه » بازی » آرکید » دانلود Astra – بازی آرکید منحصر به فرد و خاص “استرا” اندروید + مود

دانلود Astra – بازی آرکید منحصر به فرد و خاص “استرا” اندروید + مود

آپدیترایگان
Astra ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.2.1
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی آرکید Astra ‏ برای اندروید

Astra _استرا! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی های آرکید از سوی استودیوی بازی سازی ایندی FabulosoGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. یک بازی مرحله ای چالش برانگیز بسیار جذاب است. شما در بین سیارات قرار دارید و از سیاره ای به سیاره دیگر می پرید. پس از عبور از سیاره ها مراحل را در بازی بگذرانید و وارد مراحل بعدی شوید. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی بسیار جذاب است به گونه ای است که شما مجبور می شوید هر مرحله را چندین بار بازی کنید تا از مراحل عبور کنید. شما با پرش از روی سیاره ها وعبور از مراحل بازی، روی سیاره دیگر فرو می آیید. در این بازی شما از یک سیاره به سیاره دیگر می پرید. باید سعی می کنید مراحل بازی را یک به یک پشت سربگذارید و وارد مراحل بعدی شوید. البته به غیر از پرش از روی سیارات به سیاره دیگر باید یک سری آیتم هایی را برای مقابله با دشمنان در بازی جمع آوری کنید. همین جمع اوری ایتم ها هم کار چالش برانگیزی است اما در بیان کاملا ساده بنظر می رسد. یک بازی جذاب دیگر در رابطه با سیارات می باشد، بازی Walkr است که می توانید از فراروید دانلود کنید.

این بازی یک بازی به نسبت دشواری است. با عبور از مراحل این احساس به شما دست می دهن که واو چه کار خفنی چه قدرتی. یکی از چالش های خوب یا بد بازی می توان گفت که داستان غم انگیز و ناراحت کننده بازی از اینجا است که هیچ چک پوینتی هم در بازی وجود ندارد. پیشرفت شما و عبوراز مراحل در مرحله ها ذخیره نمی شود. هر جایی که عمر تان را از دست دادید و پایان یافت باید دوباره برگردید و از اول بازی را پلی کنید و مرحلها رادوباره بگذرانید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Astra ‏
بازی Astra ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *