خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود BOKU BOKU – بازی شبیه سازی آفلاین بوکو بوکو اندروید + مود

دانلود BOKU BOKU – بازی شبیه سازی آفلاین بوکو بوکو اندروید + مود

آپدیترایگان
BOKU BOKU
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز BOKU BOKU برای اندروید

BOKU BOKU – بوکو بوکو!عنوان یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب از سوی استودیوی بازی سازی PIXTICLE برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید جهان خود را آنگونه که دوست دارید بسازید. در این بازی جذاب شما باید با بلوک هایی که در اختیار دارید، خانه، مدرسه، رستوران، پارک، شهر بازی، و هر نوع ساخت و سازی را که بخواهید می توانید انجام دهید. شما می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید و زندگی ایده آل خود را بسازید. می توانید با اشیا و ابجیکت ها در جهان بازی ارتباط برقرار کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی دقیقا همه چیز به مانند واقعیت است. شما می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید و یک زندگی ایده آل و واقعی خود را در بازی بگذرانید. شما می توانید بزرگنمایی کنید تا به تقویم و ساعت روی دیوار نگاه کنید زیرا زمان و تاریخ واقعی را نشان می دهند. ماشین حساب در دفتر واقعی است، بنابراین می توانید از آن برای انجام برخی از ریاضیات استفاده کنید. هنگامی که بیشتر بازی کنید ، اقدامات جالب تری کشف خواهید کرد.شمامی توانید لباس ، کلاه و چهره شخصیت خود را تغییر دهید. Colonize: Transport Tycoon عنوان یکی دیگر از بازیهایی که در این سبک می باشد.

به طور کلی قادرید هرچیزی را که می خواهید بسازید. خانه ها، مدارس، رستوران ها و پارک ها و…علاوه بر آن م توانید پیانو بزنید، نوازندگی کنید، یک غذای خوب بخورید و به اتاق استراحت بروید. به تفریح بروید کار کنید و اوقات خود را بگذرانید. بازی دارای حالت چند نفره است که در آن می توانید با دیگز بازیکنان به همان جهان بروید. می توانید با بازیکنان دیگر تعامل کنید. این بازی شبیه ساز بسیار جذاب است که شما را مجذوب خود می کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

BOKU BOKU
بازی BOKU BOKU توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *