خانه » بازی » استراتژی » Colonize – بازی شبیه‌ساز – مدیریتی آفلاین سرمایه‌دار حمل‌ونقل + مود

Colonize – بازی شبیه‌ساز – مدیریتی آفلاین سرمایه‌دار حمل‌ونقل + مود

آپدیترایگان
Colonize: Transport Tycoon
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Colonize: Transport Tycoon برای اندروید

Colonize: Transport Tycoon _سرمایه دار حمل و نقل! عنوان یک بازی استراتژیک بسیار جذاب از استودیو بازی سازی BroDev Studio برای سیستم عامل اندروید می باشد. یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید در سبک استراتژی می باشد. بازی به این صورت است که انسان ها سال هاست که در کره زمین زندگی می کنند و سال هاست که در حال استفاده از منابع طبیعی هستند. حال ممکن است که این منابع تمام شوند و باید یک راه حلی بیابید. شما به همراه یک گروه فضانورد با سفینه هستید که هدفتان این است وارد یک سیاره شوید و منابع آن را استخراج کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می بباشد.

منابعی که ما از ان استفاده می کنیم یک روزی تمام خواهد شد و این منابع نامحدود نیستند. به همین دلیل در سال های اخیر انسان ها بسیار تلاش می کنند تا برای اطلاعاتی از سیارات جدید به دست بیاورند و تشکیل کلونی در آنها افزایش پیدا کرده است. جایی که انسان ها توانسته اند سیارات مختلف را به کلونی های خودشان تبدیل کنند. حال شما باید به همراه یک گروه فضانورد با سفینه فضایی خودتان وارد یک سیاره شوید و منابع آن را استخراج کنید. در طول مسیر ناگهان سفینه فضایی شما با مشکل برخورد می کند و باعث می شود انفجار بزرگی رخ دهد. اگر علاقه به بازی هایی که محیط فضا و فضانوردی دارند علاقه دارید بازی Space Frontier 2 را هم دانلود کنید.

این حادثه باعث می شود که بیشتر از منابع حیاتی شما روی سیاره پخش شود. شما و گروه فضانوردان تان باید تمام تلاشتان را بکنید تا خودتان را به سطح سیاره برسانید و با کاوش و جستجو در این سیاره منابع خودتان را پیدا کنید. ماموریت اصلی تان که استخراج منابع و تشکیل کلونی در سیاره جدید است. پس ان را به درستی انجام دهید. بازی بسیار فوق العاده و چشم نواز است و جلوه های بصری و گرافیکی و همچنین صداگذاری های آن باعث می شوند که بازی بسیار جذاب باشد. بازی بسیار  ساده و کنترل های آسان و راحتی دارد که شما به راحتی به بازی مسلط می شوید. این بازی جذاب را از دست ندهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Colonize: Transport Tycoon
بازی Colonize: Transport Tycoon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *