خانه » بازی » شبیه سازی » Idle Train Empire – امپراطوری قطار : بازی سرمایه داری آفلاین + مود

Idle Train Empire – امپراطوری قطار : بازی سرمایه داری آفلاین + مود

آپدیترایگان
Idle Train Empire - Idle Games
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Idle Train Empire - Idle GamesIdle Train Empire - Idle GamesIdle Train Empire - Idle GamesIdle Train Empire - Idle Games

دانلود بازی شبیه ساز Idle Train Empire برای اندروید

Idle Train Empire: Tycoon Game – امپراطوری قطار آیدل! بازی سرمایه دار!عنوان یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب از سوی استودیوی بازی سازی Candy Madness برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در سبک بازیهای مدیریتی است که شما به عنوان مدیر یک ایستگاه قطار ایفای نقش می کنید. حال شما به عنوان یک مدیر ایستگاه قطار باید مسافر هایی را که به ایستگاه می آیند هدایت و مدیریت کنید. وظیفه دارید که مسافر ها را به مقصد برسانید و از این طریق پول به دست آورید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا بازی عنوان کردیم،شما به عنوان یک مدیر قطار وظایفی بر عهده دارید.شما باید مسافران را به مقصد برسانید و وقتی که مسافران را به مقصد شان می رسانید پولی دریافت می کنید. از این پول هایی که کسب می کنید، می توانید برای ارتقاء‌ ایستگاه قطار و خدمات بهتر استفاده کنید. ایستگاه قطار شما شامل بخش های زیادی هست که می توانید آن را ارتقا دهید. باید برای ایستگاه قطارتان خدماتی مانند رستوران، کتابفروشی، سرویس بهداشتی و… را بسازید. این خدمات باعث می شود که لول ایستگاه قطار شما بالا برود و مسافران احساس رضایت کنند. یکی دیگر از این دسته بازیها،بازی Colonize: Transport Tycoon می باشد که پیشنها می شود حتما نصب و بازی کنید.

در ابتدای بازی خطوط قطار و قطار های کمی در اختیار دارید، اما کم کم که در بازی که پیشرفت می کنید می توانید خطوط قطار و قطار های بیشتری را آنلاک و خریداری کنید. به  بهترین ایستگاه قطار تبدیل شوید و به درآمد زیادی برسید. بازی دارای یک گیم پلی عالی و اعتیاد آور، بازی دارای یک فضای گرافیکی با کیفیت بالا می باشد. علاوه بر آن طراحی هنری بسیار زیبای بازی هم می باشد که جذابیت های بازی را چند برابر کرده اند و مخاطب را جذب می کند. قطعا اگر شما از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی هستید،این بازی می تواند نظر شما را بسیار جلب کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دریافت کنید.

Idle Train Empire - Idle Games
بازی Idle Train Empire - Idle Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *