خانه » بازی » ایفای نقش » Dread Rune – دانلود بازی نقش آفرینی “طلسم خوفناک” اندروید + مود

Dread Rune – دانلود بازی نقش آفرینی “طلسم خوفناک” اندروید + مود

آپدیترایگان
Dread Rune
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Dread Rune: Roguelike Dungeon Crawler برای اندروید

Dread Rune: Roguelike Dungeon Crawler _طلسم خوفناک! عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی های نقش آفرینی از استودیوی Meat Lab برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی هم به مانند سایر بازیهای نقش آفرینی است که دارای مراحل متنوعی در سیاه چالهها میباشد. مراحل بازی به صورت رندوم با کاراکترها و دشمنان کاملا متنوع در هر مرحله می باشد. آیتم های مختلفی برای مبارزه و رویارویی با دشمنان وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

داستان بازی در پنج منطقه سیاه‌چال است می باشد. هرکدام از این محیط ها در بازی دارای چالش‌های مخصوص به خود هستند. بازیکنان باید با بیش از 30 دشمن مختلف در هر مرحله مبارزه کنند و انواع مختلفی از دام‌های موجود در بازی را پشت سر بگذارند. در بازی ۷ کاراکتر وجود دارد که می توانید به دلخواه انتخاب کنید و وارد بازی شوید. مراحل بازی و دشمنان همه به صورت رندوم هستند. در بازی بیش از 100 آیتم برای جمع آوری و استفاده وجود دارد. مانند آرمور و معجون شفا و… هدف اصلی شما این است که بدون کشته شدن، تمام دشمنان تان را نابود کنید و به مرحله بعدی راه پیدا کنید. Dragons: Rise of Berk یکی دیگر از بازیهای شبیه ساز که بسیار پرطرفدار است.

در بازی دشمنان زیادی وجود دارند که هر کدام متفاوت هستند. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص ومنحصر به فرد خودشان هستند که کشتن آنها نیازمند استفاده از تاکتیک های جداگانه ای است. با پیروزی در هر مرحله می توانید پول به دست بیاورید. بازی دارای گرافیکی زیبا و چشم نواز است و انیمیشن ها و افکت های بازی فوق العاده هستند. قطعا این گرافیک در ابتدا شما را مجذوب خود می کند. علاوه بر گرافیک و جلوه های بصری بازی، صداگذاری آن هم بسیار عالی و جذاب است.

Dread Rune
بازی Dread Rune توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *