خانه » بازی » شبیه سازی » Cash, Inc – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید!

Cash, Inc – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Cash, Inc. Fame & Fortune Game
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Cash, Inc. Fame & Fortune Game برای اندروید

Cash, Inc. Fame & Fortune Game _کلیکی شرکت آقای پولدار! عنوان یک بازی سرگرم کننده و البته جالب در دسته بازی های شبیه ساز ازاستودیوی بازی سازی Alegrium برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید تلاش کنید تا به معروف ترین و پولدار ترین تاجر دنیاتبدیل شوید. این بازی جذاب و سرگرم کننده یکی از بهترین بازی های شبیه ساز است که در آن شما به عنوان معروفترین تاجر دنیا باید با فوق ستاره های دنیا شریک شویید و رقابت کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون4.7 از 5.0  امتیاز می باشد.

شما باید تا جایی که می توانید باید شرکت های بیشتری را تاسیس کنید تا بتوانید کسب و کارهای بیشتری راه بیندازید تا پولتان چندین برابر شود وثروتمند شوید. برای اینکه پولدار شوید،کافی است دست از لمس کردن پشت سرهم صفحه نمایشگر برندارید. یک بازی جالب برای و سرگرم کننده برای اوقات فراغت تان است. این بازی همچنین دارای حالت هایی مانند سپردهگذاری، راه اندازی هولدینگ و بسیاری موارد سرگرم کننده دیگر است. یکی دیگر از بازی های این سبک،بازی MONOPOLY Tycoon می باشد.

شما بایددرآمدتان را حتی وقتی سرکار نیستید هم جمع آوری کنید. کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید تا برایتان سود آور باشد. علاوه بر آن با ستاره ها همکاری کنید و به مراحل بعدی بروید و پول جمع کنید. بازی دارای گرافیکی جذاب و فانتزی است و همچنین محیط ها و شخصیت های کارتونی بازی بسیار جذاب می باشد. تمام اینها دست به دست هم دادندتا یک بازی فوق العاده پیش روی شما قرار بگیرد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی فقط بر روی موبایل های اندرویدی با پردازنده 64 بیتی نصب می شود.
2 – در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.

Cash, Inc. Fame & Fortune Game
بازی Cash, Inc. Fame & Fortune Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *