خانه » بازی » استراتژی » Vikings: War of Clans – بازی استراتژیکی وایکینگ‌ها : جنگ قبایل!

Vikings: War of Clans – بازی استراتژیکی وایکینگ‌ها : جنگ قبایل!

آپدیتآنلاینرایگان
Vikings: War of Clans
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Vikings: War of Clans برای اندروید

Vikings: War of Clans _وایکینگ ها:قبایل جنگ! عنوان یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز از استودیو بازیسازی Plarium LLC برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما وارد دنیای پر از ظلم وایکینگها می شوید. در اینجا آزادی، قدرت، خشونت و… مطلق در هم آمیخته است. این بازی درباره جنگ بین وایکینگ ها و دوره زمانی ها آن ها می باشد. شما در این بازی باید با دیگر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید و قلمرو خودتان را گسترش دهید و بتوانید با دشمنانتان مقابله کنید. قلمرو با شکوه بسازید و قسمتی از لشکر کشی ها را بر عهده گیرید. به غارتگری بروید و منابع دشمنان را غارت کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی استراتژیک جذاب شما وارد دنیای خشن و جنگی وایکینگها می شوید. خطرات زیادی شما را تهدید می کند که باید با خطرات و تهدیدات مختلف مقابله کنید و از آن ها بگذرید.شما باید قلمروتان را بسازید و برای خود نیروهایی قوی را برای خود جمع آوری کنید. پس ارتشی قدرتمندی را برای خود تشکیل دهید و به نبرد با دشمنان بروید. گروه خود را رهبری کنید و آن را هدایت کنید.در بازی ماموریت های زیادی وجود دارد که می توانید با انجام آن ها پاداش های زیادی دریافت کنید. یکی دیگر از بازی وایکینگ ها بازی Vikingard می باشد که بسیار جذاب است.

بازی دارای گرافیک متحیر کننده و بسیار جذاب است که قطعا نظرشما را جلب می کند. وجود چند زبان مختلف در بازی از نکات مثبت بازی می باشد. طیف گسترده ای از رزمندگان را انتخاب کنید: مزدوران، سواران، خشمگین ها، کماندارن و بسیاری دیگر و وارد نبرد ها شوید. جنگ های شدید و هیجان انگیز با بازیکنان دیگر از سراسر جهان را تجربه کنید و از بازی لذت ببرید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : بازی اینترنتی آنلاین است و برای اجرا و بازی کردن همیشه اینترنت مورد نیاز می باشد + هک نمی شود و نسخه مود ندارد .

Vikings: War of Clans
بازی Vikings: War of Clans توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *