خانه » بازی » شبیه سازی » TheoTown – تئوتون — بازی شهرسازی و مدیریت شهر اندروید + مود

TheoTown – تئوتون — بازی شهرسازی و مدیریت شهر اندروید + مود

آپدیترایگان
TheoTown
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 55% 55%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شهرسازی TheoTown برای اندروید

TheoTown _تئوتون! عنوان یک بازی شهرسازی بسیار جذاب که مدیریتی می باشد از استودیوی بازیسازی blueflower برای سیستم عامل اندروید است. در این بازی شما باید شهر خود را بسازید و آن را گسترش دهید. ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی بسازید و شهرتان را به یک جای گردشگری و توریستی تبدیل کنید. جاده ها را ایجاد کنید. شهرک خود را بسازید و با ساخت پارک ها، مدارس و بسیاری از امکانات دیگر آن را جذاب تر کنید و جمعیت شهر خود را افزایش دهید. هرکاری را می توانید برای یک زندگی راحت و آسوده برای مردم انجام دهید و مردم را خوش حال کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیازمی باشد.

در این بازی شما باید بسیار خلاق و ایده پرداز باشید. از ذهنتان استفاده کنید و روحیه مدیریتی خود را نشان دهید. شما باید قسمت های مختلفی را برای شهرتان بسازید. شما می توایند در زمینی که در ابتدا بازی دارید، هر کاری که می خواهید انجام دهید. ساکنین درخواشت هایی دارند که باید آنها را برآورده کنید. در ابتدا زمین شما جز تعدادی درخت هیچی ندارد. حال شما باید تلاش کنید و آیتم های مختلفی را به زمین خود اضافه کنید. مثلا شما باید ساختمان ها و برج ها را بسازید. بیمارستان،مدرسه و…نیاز های اولیه شهرتان را فراهم کنید. در ادامه باید تفریحاتی مثل شهربازی،موزه و… را بسازید و آن را به یک شهر توریستی تبدیل کنید. از این طریق شما می توانید کسب درآمد کنید. اگر به بازی های شهرسازی علاقه مند هستید،علاوه بر این بازی حتما بازی SimCity را هم دانلود کنید.

در صورت بروز آتش سوزی آن را با ماشین آتش نشانی خاموش کنید و مردم را خوشحال کنید. اگر فردی مریض شد سریع آمبولانس خبر کنید. تمام تلاشتان را بکنید تا مردم از شهر خود راضی باشند. پس مانند یک مدیر استراتزی درستی بکار بگیرید و شهر خود را توسعه دهید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

TheoTown
بازی TheoTown توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *