خانه » بازی » آرکید » Sonic The Hedgehog 2 Classic – بازی نوستالژیک و کلاسیک سونیک 2

Sonic The Hedgehog 2 Classic – بازی نوستالژیک و کلاسیک سونیک 2

آپدیترایگان
Sonic The Hedgehog 2 Classic
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.2
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 1
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Sonic The Hedgehog 2 Classic برای اندروید

Sonic The Hedgehog 2 Classic – سونیک 2 کلاسیک! عنوان یک بازی محبوب و نوستالژی بازی دیگری از سری بازیهای شاهکار سونیکی از استودیوی بازی سازی SEGA برای سیستم عامل اندروید است. در این بازی جذاب و هیجان انگیز که سری دوم  Sonic CD Classic می باشد،سونیک به همراه دوست قدیمی خود می باشد. سونیک و دوستش هدفشان این است که  دکتر Eggman که فرد شرور و بدجنسی است را نابود کنند. در این ماجراجویی با سونیک و دوستش همراه شوید و لذت ببرید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

بعد از شکست در قسمت اول و بعد از مدتی، دکتر Eggman با ارتشی جدید و سلاح هایی قوی تری بازگشته تا هفت زمرد Chaos Emeralds را به دست بیاورد. همه زمردها این دکتر بدذات موفق به ساخت سلاح مرگباری به نام Death Egg می شود. شما در نقش سونیک باید همراه با دوستانش به مبارزه با دکتر بروید. دکتر با تله گذاری ها در طول مسیر کار شما را سخت می کند. با این توضیحات وظیفه شما در این بازی اینست که به سونیک و دوستش کمک کنید تا از مراحل مختلف عبور کرده و دکتر Eggman را نابود کنند. گرافیک بازی بسیار عالی است و صداگذاری بازی هم در سطح خیلی خوبی می باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

بازی Sonic The Hedgehog 2 Classic به شکل رایگان در گوگل پلی می باشد اما مراحل آن ناقص است. برای تجربه کامل بازی باید از طریق پرداخت درون برنامه ای اقدام به خرید نسخه کامل بازی کنید. اما نسخه پیش روی شما در فراروید نسخه آنلاک و کامل بازی است که می توانید به شکل رایگان آن را به صورت کامل و بدون محدودیت تجربه کنید.

در اولین اجرای بازی باید اینترنت خود را متصل کنید تا بازی به درستی لود شود. در دفعات بعدی می توانید به صورت آفلاین بازی را اجرا کنید.

به خاطر آنلاک شدن بازی، بخش Online آن از دسترس خارج شده است. همچنین به همین دلیل امکان لاگین کردن با اکانت گوگل در بازی وجود ندارد.

Sonic The Hedgehog 2 Classic
بازی Sonic The Hedgehog 2 Classic توسط سپر امنیتی تایید شده