خانه » بازی » معمولی » Zombie Towers – بازی برج های دفاعی علیه زامبی ها + مود

Zombie Towers – بازی برج های دفاعی علیه زامبی ها + مود

آپدیترایگان
Zombie Towers
  • آپدیت
  • نسخه 13.0.87
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Zombie Towers برای اندروید

Zombie Towers – برج های دفاعی علیه زامبی ها!عنوان یک بازی جذاب و خوش ساخت از استودیوی Edenap برای سیستم عامل اندروید می باشد. معمولا بازی های زامبی در سبک بقا و دفاعی می باشد و داستانی کلیشه ای دارند. در این بازی شما آخرین گروه از بازماندگان روی کره زمین هستید. وظیفه شما این است که از قلعه خود در برابر حمله وحشیانه دشمن دفاع کنید و ارتش زامبی ها را از بین ببرید. تمام تلاش خود را بکنید زامبی ها را از بین ببرید و برای بقا خود تلاش کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

یک بازی ساده و فانتزی است که در قالب یک بازی استراتژیکی از دسته بازی های تفننی و کژوآل می باشد. یک بازی استراتژیک فوق است که شما با زامبی ها سروکار دارید. شما باید ارتش انسان ها را بسازید و باید برای دفاع از قلمرو خود هر کاری که لازم است انجام دهید. تمام تلاشتان را بکنید تا در مبارزه های سخت و دشوار پیروز شوید. بر اساس استراتژی دفاعی که برای خود دارید، شما می‌توانید ساختمان‌ها، برج‌ها، زرادخانه و ارتش خود را بنا کنید و آن را ارتقا دهید. پس از اینکه پایگاه خود را بنا کردید و ارتشی از انسان ها را جمع آوری کردید،باید از پایگاه خود دفاع کنید و به مبارزه با زامبی ها بروید. از بازی های زامبی طور جذاب می توان به Zombie Frontier 4: Shooting 3D،Left to Surviveاشاره کرد. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی ها را از فراروید دانلود کنید.

نکته: در نسخه مود ابتدا باید مقدار سکه ها یا الماس های شما به حد نصاب برای اولین خرید یا ارتقاء برسد. بعد از آن می بینید که به جای کم شدن مقدار سکه یا الماس به همان مقدار به آن ها اضافه می شود.

Zombie Towers
بازی Zombie Towers توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *