خانه » بازی » اکشن » Zombie Frontier 4 – بازی اکشن جبهه نبرد با زامبی ها 4 اندروید + مود

Zombie Frontier 4 – بازی اکشن جبهه نبرد با زامبی ها 4 اندروید + مود

آپدیترایگان
Zombie Frontier 4: Shooting 3D
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.0
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Zombie Frontier 4Zombie Frontier 4 برای اندروید!

Zombie Frontier 4: Shooting 3D جبهه نبرد با زامبی4! عنوان چهارمین بازی از مجموعه Zombie Frontier می باشد که یک بازی هیجان انگیز در دسته بازی های اکشن و مهیج از استودیوی FT Games هنگ کنگی می باشد. در این بازی  اخرالزمانی است که همه انسان تبدیل به زامبی های خون خوار شده اند. حال شما و سایر بازماندگان باید برای بقا خود تلاش کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی جذاب دارای یک خط داستانی بسیار جذاب می باشد. در سال ۲۰۲۷ یک ویروس جدید اما مرگبار در کل دنیا به سرعت زیادی گسترش پیدا کرد. این ویروس در ابتدا در یکی از شهرهای کوچک کشور امریکا خود را نشان داد و به سرعت زیادی شیوع گرفت. هر شخصی که دچار این ویروس می شد،تبدیل به یک زامبی وحشی و ترسناک می شد و جان بقیه افراد را به خطر می انداخت. با گسترس این ویروس کم کم همه انسان ها تبدیل به زامبی می شدند.

دنیا مانند یک اخرالزمان وحشتناک است. در این هرج و مرج عده ای از انسان ها باقی مانده انده اند. حال شما در نقش یکی از این بازماندگان هستید که باید برای نجات جان خود و دیگران تلاش کنید. در ابتدا با دیگران متحد شوید و برای خود یک سرپناه بسازید و نیاز های اولیه تان را مانند غذا و… تهیه کنید. اسلحه برای خود جمع اوری کنید تا بتوانید زامبی ها را از بین ببرید.

از ویژگی خوب و کلیدی بازی Zombie Frontier 4 می توان به گرافیک بی نظیر و عالی بازی نسبت به حجم کمی که دارد اشاره کرد. علاوه بر ان داستان جذاب بازی موجب جذابیت بازی می شود که به همین دلیل مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند. شما می توانید این بازی اکشن و مهیج را از فراروید دریافت کنید.

Zombie Frontier 4: Shooting 3D
بازی Zombie Frontier 4: Shooting 3D توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *